۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶

خواجه سروی از معاونت فرهنگی وزارت علوم برکنار شد

با حکمی از سوی دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، غلامرضا خواجه سروی از معاونت فرهنگی اجتماعی این وزارتخانه برکنار و دکتر محمد حسین امید با حفظ سمت به عنوان سرپرست منصوب شد.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): با حکمی از سوی دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، غلامرضا خواجه سروی از معاونت فرهنگی اجتماعی این وزارتخانه برکنار و دکتر محمد حسین امید با حفظ سمت به عنوان سرپرست منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن کامل این حکم بدین شرح است:

با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی جناب عالی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی منصوب می شوید. از جناب عالی انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف معاونت فرهنگی و اجتماعی را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری مدیران و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

دکتر محمد حسین امید در حال حاضر معاون اداری مالی وزارت علوم است.

پیش از این، سیاست های تنگ نظرانه خواجه سروی در قبال تشکل های دانشجویی موجب طرح سوال از وزیر سابق علوم در مجلس شده بود که سرانجام با ادامه اعتراضات تشکل های دانشجویی، وی برکنار شد. آخرین اقدام او دخالت در انتخابات شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت بود.

:::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

46 - 44 =