۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳

آیت الله امینی در دیدار با عارف: کارد به استخوان مردم رسیده

آیت الله امینی در این دیدار با انتقاد شدید از وضعیت گرانی و تورم موجود در جامعه گفت: تورم و گرانی مردم نگران باعث نگرانی مردم شده است. وی با بیان اینکه گرانی مردم را به ستوه آورده، تصریح کرد: مردم کارد به استخوانشان رسیده که البته تورم علل مختلفی دارد هم تحریم‌ها تاثیر گذار است هم سیاست‌های اقتصادی.

IMAGE633822383876718750«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): محمدرضا عارف کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری روز پنجشنبه در سفر به شهر مقدس قم با آیت الله ابراهیم امینی امام جمعه قم دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله امینی در این دیدار با انتقاد شدید از وضعیت گرانی و تورم موجود در جامعه گفت: تورم و گرانی مردم نگران باعث نگرانی مردم شده است.
وی با بیان اینکه گرانی مردم را به ستوه آورده، تصریح کرد: مردم کارد به استخوانشان رسیده که البته تورم علل مختلفی دارد هم تحریم‌ها تاثیر گذار است هم سیاست‌های اقتصادی.
اینکه بگوییم نظام اسلامی نظام عدالت است کافی نیست
امام جمعه قم تاکید کرد: اینکه بگوییم نظام اسلامی نظام عدالت است کافی نیست. مردم از این شعارها خسته شده‌اند مردم باید عدالت را با تمام وجود حس کنند.
آیت الله امینی با انتقاد از وضعیت فرهنگی جامعه به مساله اشتغال اشاره کرد و گفت: بیکاری واقعا رنج آور است و این مشکل باید ریشه‌ای حل شود. ما اکنون فارغ التحصیلان بیکار فراوانی داریم.
اگر کاندیداها بخواهند مردم به صحنه بیایند باید برنامه مدون ارائه کنند
وی افزود: کسانی که می خواهند به صحنه انتخابات وارد شوند باید برای این مشکلات راه حل ارائه دهند اگر کاندیداها بخواهند مردم به صحنه بیایند باید برنامه مدون ارائه کنند.
آیت‌الله امینی در پایان با بیان اینکه وضعیت دولت آینده وضعیت خوبی نیست، گفت: هر دولتی سر کار بیاید با انبوهی از مشکلات رو به رو است که حل این مشکلات آسان نیست.
باید اولویت‌های عملی به مردم گفته شود
دکتر عارف معاون اول دولت اصلاحات نیز در این دیدار با بیان اینکه قوانین بالادستی در کشور موجود است، تاکید کرد: باید اولویت‌های عملی به مردم گفته شود.
وی با بیان اینکه بخاطر عملکرد بد مسئولان در حوادث انتخابات ۸۸ بسیاری از افراد بی‌انگیزه شد‌ه‌اند، اظهار داشت: اصلاح طلبان بخاطر احساس وظیفه در قبال کشور خود هیچگاه قهر نکرده‌اند و در انتخابات پیش رو نیز علی‌رغم برخی دلخوری‌ها حضور فعالی دارند.
منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

76 - = 67