۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳ گفتگو با مهدی امیریان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن تریبون دعواهای حزبی نیست

امیریان به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: روز گذشته ما دیدیم که 90 درصد تریبون های راهپیمایی در اختیار اصولگرایان افراطی قرار گرفت که به نقد جریان مخالف و عملکرد دولت پرداختند. وی با تاکید بر لزوم وجود اتحاد در بین تمامی اقشار جامعه گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه یک جشن ملی برای نشان دادن اتحاد ایرانیان به جهان است از این رو نباید آن را با تریبونی برای دعواهای حزبی اشتباه گرفت. این فعال دانشجویی با اشاره به دعوت انجمن های اسلامی دانشجویان برای اتحاد بین احزاب سیاسی توضیح داد: امروز مردم...

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): یک فعال دانشجویی با اشاره به نزدیک بودن مذاکرات نهایی ایران با کشورهای عضو گروه۱+ ۵ تاکید کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی برای پیشرفت بیش از هر چیز به اتحاد و همدلی نیاز دارد.

مهدی امیریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار تشکل های دانشجویی ایرنا، به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: روز گذشته ما دیدیم که ۹۰ درصد تریبون های راهپیمایی در اختیار اصولگرایان افراطی قرار گرفت که به نقد جریان مخالف و عملکرد دولت پرداختند.

وی با تاکید بر لزوم وجود اتحاد در بین تمامی اقشار جامعه گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه یک جشن ملی برای نشان دادن اتحاد ایرانیان به جهان است از این رو نباید آن را با تریبونی برای دعواهای حزبی اشتباه گرفت.

این فعال دانشجویی با اشاره به دعوت انجمن های اسلامی دانشجویان برای اتحاد بین احزاب سیاسی توضیح داد: امروز مردم از اجزاب و تشکل های سیاسی اتحاد و همدلی برای پیشرفت نظامی می خواهند.

**مردم و رهبری پشتوانه های مذاکرات هسته ای هستند

امیریان توضیح داد: مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای عضور گروه ۱+۵ مورد تایید مردم و رهبری است از این رو ایجاد هرگونه اختلال در آن جایز نیست.

وی یادآور شد: منتقدین باید بدانند که مذاکرات هسته ای یک موضوع کلان ملی است و نباید آن را دست مایه درگیری های سیاسی کنند.

**حرکت حزبی رسانه ملی مخاطبان را می رنجاند

دبیر پیشین دفتر تحکیم وحدت با اشاره به تاخیر در روند پخش گزارش رییس جمهوری به مردم توسط رییس سازمان صدا و سیما گفت: آقای ضرغامی علت تاخیر در پخش گزارش تلویزیونی رییس جمهوری به مردم را انتخاب مجری اعلام کرده است حال باید از او پرسید که چرا در زمان ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد این حق را برای خودتان قائل نمی شدید؟

امیریان توضیح داد: در تمامی کشورها مقامات عالی رتبه کشور و مسئولان این حق را دارند که از طریق رسانه ملی آن کشور به صورت مستقیم و بدون حضور هیچ مجری ای با مردم صحبت کنند؛ به چالش کشیدن رییس جمهوری و مصاحبه با او مربوط به زمان مصاحبه های مطبوعاتی است.

وی افزود: مسئولین صدا و سیما باید بدانند که این گونه فعالیت های حزبی اعتماد مردم را از رسانه ملی سلب و زمینه را برای سودجویی رسانه های بیگانه فراهم می کند.

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

54 - = 53