۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۹

پیام تسلیت به یک فعال انجمن‌های اسلامی /گزارشی تکان‌دهنده از عملکرد نیروی انتظامی

گزارشی تکان‌دهنده از سهل‌انگاری یا خطای محرز نیروی انتظامی در انجام وظیفه؟ هرچه هست حاصل آن مرگ یک جوان خوزستانی در تصادف شدید است و تنها کاری که از ما بر می‌آید، تسلیت به یک فعال انجمن‌های اسلامی دانشجویان که برادر خود را در این ماجرا از دست داده.

TASLIATمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): گزارشی تکان‌دهنده از سهل‌انگاری یا خطای محرز نیروی انتظامی در انجام وظیفه؟

هرچه هست حاصل آن مرگ یک جوان خوزستانی در تصادف شدید است و تنها کاری که از ما بر می‌آید، تسلیت به یک فعال انجمن‌های اسلامی دانشجویان که برادر خود را در این ماجرا از دست داده.

ماجرا آن‌گونه که روز گذشته سایت «جامعه آنلاین» نوشته، از این قرار است:

«بر اساس گزارش خانواده یک جوان بستری در بیمارستانی در اهواز، روز دوشنبه دوم تیر ماه جاری حوالی ساعت پنچ عصر در مسیر شهرستان لالی به روستای تراز در استان خوزستان کوتاهی در مسئولیت از سوی پلیس راه سرنشینان یک موتورسیکلت را راهی بیمازستان کرد، بطوری که یکی از سرنشینان موتور سیکلت به نام بهرام بهاری بابادی (۲۱ ساله) از ناحیه سر دچار آسیب شدید و از ناحیه دو پا دچار قطع نخاح شده است و هم‌اکنون بیمار در بیمارستان گلستان اهواز در سطح هوشیاری ۴ تا ۷ در بخش ای سی یو بستری است. خانواده این جوان به نقل از شاهدان عینی می‌گویند ماموران پلیس راه بدون هیچگونه تابلو و اعلائم و یا هشدار ایست ناگهان به وسط جاده پریده و با حرکات رفت و برگشت در عرض جاده و هم‌چنین با پرتاب دستبند پلیس به سمت سرنشینان موتورسیکلت باعث منحرف شدن و بهم خوردن تعادل سرنشنان موتور و انحراف آن به سمت گاردریل کنار جاده می‌شوند که این امر باعث تصادف شدید موتورسیلکت شده است.

گویا شرح این واقعه از زبان شاهدان عینی در مراجع قضایی نیز گفته شده است .گفته می‌شود پلیس راه بعد از وقوع حادثه صحنه حادثه را به گمان فوت یکی از سرنشینان ترک کرده و افراد محلی با وانت بیمار را به بیمارستان انتقال داده‌اند که شاید برخی آسیبها ناشی از این انتقال بوده باشد.»

اما طبق اطلاع خبرنگار سایت مبارزه، جوان مصدوم روز گذشته در اثر جراحات وارده درگذشته است.

سایت مبارزه از طرف فعالان انجمن‌های اسلامی دانشجویان سراسر کشور ضمن تسلیت به آقای صادق بهاری بابادی (عضو هیئت موسس انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه شهید چمران اهواز) و خانواده دغدار ایشان، خواهان پیگیری هرچه سریعتر این پرونده در مراجع قضایی ذیربط می‌باشد.

:::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 32 = 41