۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶ مبارزه افشاگری می کند :

حامیان تحکیم وحدت امروز، بورسیه شدگان دیروز

در پی انتشار اسناد بورسیه شدگان غیرقانونی و رانتی و مطرح شدن نام برخی تشکل های دانشجویی و افراد در این رابطه، مبارزه چنانچه در گذشته وعده داده بود جزئیات برخی موارد را افشا می کند. لازم به ذکر است بسیاری از اخبار و اسنادی که تاکنون منتشر شده است صرفا توصیه به پذیرش است اما مواردی که در ذیل می آید پذیرش شده ی قطعی و در حال تحصیل هستند.

scholarshipمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): در پی انتشار اسناد بورسیه‌شدگان غیرقانونی و رانتی و مطرح شدن نام برخی تشکل‌های دانشجویی و افراد در این رابطه، مبارزه چنانچه در گذشته وعده داده بود جزئیات برخی موارد را افشا می‌کند.

لازم به ذکر است بسیاری از اخبار و اسنادی که تاکنون منتشر شده صرفاً توصیه به پذیرش است اما مواردی که در ذیل می‌آید پذیرش شده‌ی قطعی و در حال تحصیل هستند:

۱- ( ر.ز ) : وی از فعالین سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و طیف شیراز دفتر تحکیم وحدت است که اخیرا به عنوان مجری برنامه های سیاسی یکی از شبکه های صدا و سیما مشغول به کار شده است. همچنین این فرد در یکی از انتخابات‌های مناقشه‌برانگیز دفتر تحکیم وحدت، عضو شورای تحقیق بوده است که سبب ردصلاحیت تعدادی از کاندیداهای مستقل شد. همچنین نام او در لیست ۱۰۰ نفره‌ی افشا شده از اعضای هیات علمی دانشگاه علامه نیز وجود دارد.

۲- (ح.ح.س) : وی از فعالین ستاد ۸۴ و ۸۸ محمود احمدی‌نژاد و از نزدیک‌ترین افراد به حلقه انحرافی است که سابقه دبیری انجمن اسلامی دانشجویان (فعلی) دانشگاه امیرکبیر و حضور در طیف شیراز دفتر تحکیم وحدت را دارد. این فرد معلوم حال تا جایی به دولت دهم نزدیک می‌شود که در سال ۹۱ به عنوان مدیر عامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران منصوب می‌شود. وی پیش از این نیز برای کاندیداتوری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کرده بود، که از سوی هیئت نظارت بر انتخابات رد صلاحیت گردید.

۳- (ع.ا) : وی که روزگاری دبیر سیاسی طیف شیراز دفتر تحکیم وحدت و دبیر انجمن اسلامی دانشجویان (فعلی) دانشگاه امیرکبیر بوده است، پس از اتمام خدمت سربازی به صورت امریه در نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، ضمن اشتغال در وزارت علوم، بورس دکتری دریافت می‌کند. آنچه که جای تأسف دارد اینست که وی در دولت تدبیر و امید نیز در همان پست ابقا شده است. این در حالی است که وی با حضور در انتخابات مجعول مهرماه سال گذشته دفتر تحکیم وحدت بر خلاف دستور سرپرست وقت وزارت علوم به عنوان نماینده‌ی وزارت علوم به این انتخابات مشروعیت داده بود.

۴- (م.م.ر) : وی نیز از نزدیکان به حلقه‌ی انحرافی و دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان(فعلی) دانشگاه امیرکبیر و همچنین از فعالین سابق طیف شیراز دفتر تحکیم وحدت است که سال گذشته نیز قصد داشت مجددا وارد شورای مرکزی این طیف شود.

اینها تنها بخشی از جزئیات هولناک رانت‌خواری وابستگان به دولت قبل است اما مبارزه اطلاعات کاملتر و گسترده‌تری در اختیار دارد که در صورت صلاحدید اقدام به افشای ما بقی نیز خواهد کرد.

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

29 - 20 =