۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹ در آستانه انتخابات نمایشی دیگر :

خروج انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی از تحکیم وحدت

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار تشکل های دانشجویی گروه فرهنگی ایرنا گفت: در رای گیری اعضای شورای مرکزی انجمن دانشگاه علامه 6 نفر از 7 عضو انجمن حضور داشتند و در این بین 4 نفر از اعضای یاد شده به خروج از دفتر تحکیم رای دادند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی که از سال گذشته با تغییر ریاست دانشگاه علامه از انحصار نزدیکان و نورچشمی های ریاست سابق دانشگاه خارج شده است در آستانه ی انتخابات نمایشی دیگری از این گروهک مجعول اعلام خروج کرد. مبارزه به زودی درباره این انتخابات که طبق اعلام قبلی قرار است آخر همین هفته برگذار شود شفاف سازی خواهد کرد.

متن خبر اعلام خروج انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی روی خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی عصر امروز (چهارشنبه) با ارسال نامه ای به دفتر تحکیم وحدت، به طور رسمی از این اتحادیه اعلام خروج کرد.

«علامه عزیزی» دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار تشکل های دانشجویی گروه فرهنگی ایرنا گفت: در رای گیری اعضای شورای مرکزی انجمن دانشگاه علامه ۶ نفر از ۷ عضو انجمن حضور داشتند و در این بین ۴ نفر از اعضای یاد شده به خروج از دفتر تحکیم رای دادند.

وی افزود: نامه رسمی اعلام خروج از دفتر تحکیم وحدت بلافاصله پس از نشست شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی به دفتر تحکیم وحدت نمابر شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام خروج رسمی انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی از دفتر تحکیم وحدت، هیچ نماینده ای از این انجمن در نشست سالانه دفتر تحکیم شرکت نخواهد کرد.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: نشست شورای مرکزی این انجمن ظهر امروز (چهارشنبه) در معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار شد و ابتدا تمامی اعضا با پرداختن به موضوع ولایت فقیه، برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی کرده و همچنین بر پیروی از منویات ایشان تاکید کردند.

عزیزی افزود: در این نشست ابتدا دو دستور جلسه درباره آغاز سال تحصیلی جدید داشتیم و سپس به موضوع اصلی درباره دفتر تحکیم وحدت پرداخیتم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه انجمن اسلامی دانشگاه علامه بیش از یکسال است که شورای عمومی ندارد، مرجع تصمیم گیرنده برای خروج از دفتر تحکیم وحدت شورای مرکزی انجمن محسوب می شود و بر این اساس اکثریت اعضا رای به خروج از دفتر تحکیم دادند.

وی با بیان اینکه دفتر تحکیم دچار تک صدایی شده و از آرمان ها و ارزش های مد نظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دوری می کند، ادامه داد: تحکیم وحدت اکنون به عنوان شاخه ای از یک حزب عمل می کند و ما آن را مغایر آرمان های دفتر تحکیم وحدت می دانیم و حضور در این دفتر را صلاح ندانستیم و اعلام خروج کردیم.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه علامه تصریح کرد: بلافاصله پس از نشست شورای مرکزی انجمن، نامه اعلام خروج رسمی از دفتر تحکیم وحدت توسط دبیر انجمن اسلامی علامه به دفتر تحکیم نمابر شد تا بعدها اعلام نکنند که نامه ای دریافت نکرده ایم!

عزیزی با اشاره به زمزمه های حضور برخی افراد به نمایندگی از انجمن اسلامی علامه در شورای عمومی دفتر تحکیم، افزود: از هم اکنون اعلام می کنیم که بروز چنین اتفاقی کاملا غیرقانونی است و برخوردهای بسیار شدیدی با این موضوع خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: حتی صحبت کردن در این مورد نیز درست نیست و انجمن اسلامی دانشگاه علامه به هیچ عنوان در دفتر تحکیم نماینده ای نخواهد داشت و این دفتر را قبول ندارد.

در متن نامه انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی به دفتر تحکیم وحدت مبنی بر خروج از این تشکیلات که رونوشت آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: فلسفه وجودی دفتر تحکیم وحدت بر اساس فرمایش حضرت امام خمینی (ره) می باشد که باید اندیشه های حضرت ایشان را سرلوحه کار قرار داد.

نویسندگان این متن افزودند: اما چند سالی است که عده ای بر خلاف نظر ایشان عمل کرده و تک صدایی و تمامیت خواهی را در اتحادیه های دانشجویی دنبال می کنند. قطعا این گونه رفتارها خسارتی جبران ناپذیر به دنبال داشته و باعث وهن و یاس از اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد.

این نامه می افزاید شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی (ره) مشی دفتر تحکیم وحدت را مغایر با آرمان ها و ارزش های مدنظر امام (ره) و مقام معظم رهبری ارزیابی نموده و از آنجا که اصلاح وضع موجود را ناممکن می داند، مطابق با مصوبه جلسه شورای مرکزی و موافقت اکثریت اعضا، خروج انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی (ره) را از دفتر تحکیم وحدت اعلام می دارد.

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

62 + = 72