۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱ واكنش پزشكيان به كانديداتوري هاشمي;

تصمیم نهایی پس از مشورت گرفته می شود

اگر آقای هاشمی‌رفسنجانی کاندیدا می‌شد من اصلاً ثبت‌نام نمی‌کردم اما حالا که او داوطلب شده است، نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهم، طبق معمول فعلاً نمی‌توانم مطلبی در این زمینه بیان کنم.

IMG16200327«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشویان خط امام): دکتر مسعود پزشکیان، وزیر دولت اصلاحات و نماینده ی کنونی تبریز در مجلس شورای اسلامی، بعدازظهر امروز (آخرین روز مهلت ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری) با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرد و پس از آن به پرسش های خبرنگاران رسانه ها پاسخ داد.

خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر انصراف دکتر پزشکیان‌ شدیداً تکذیب می شود.

دکتر پزشکیان کاندیدای ریاست جمهوری پس از انتشار خبر کذب انصراف، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه هاشمی‌رفسنجانی کاندیدای ریاست جمهوری شده است، آیا شما از کاندیداتوری انصراف می‌دهید یا خیر؟، گفت: فعلاً باید با دوستانم در این زمینه مشورت کنم و تصمیم نهایی را در این باره بعداً اعلام می‌کنم.

وی افزود: فعلاً در زمینه انصراف از کاندیداتوری عجله‌ای نیست و چند روز دیگر اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت‌شده از شورای نگهبان اعلام می‌شود.

پزشکیان در خاتمه با بیان اینکه هنوز دقیقاً نمی‌دانم چه تصمیمی خواهم گرفت، گفت: اگر آقای هاشمی‌رفسنجانی کاندیدا می‌شد من اصلاً ثبت‌نام نمی‌کردم اما حالا که او داوطلب شده است، نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهم، طبق معمول فعلاً نمی‌توانم مطلبی در این زمینه بیان کنم.

منبع: انصاف نیوز

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

70 - = 62