۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴

اعتراض دانشجویان به شریعتمداری

تعدادی از دانشجویان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «دانشگاه جای دروغ گو نیست»، «والله که شهر بی تو مرا حبس می شود»، «ایستاده ام بر آرمان سبزم»، « دلواپس کسی هستیم که خط قرمزش رای مردم بود».

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

وی در برنامه ای با عنوان «۱۸۱۱ روز مطالبه»، با دعوت بسیج دانشجویی در دانشکده ی حقوق دانشگاه تهران، در سخنانی توهین آمیز نسبت به رییس جمهور خطاب به دانشجویان معترض گفت: «شما نماینده ی اصلی خودتان رای نداشت و گفتید روحانی رحم اجاره ای ماست. موسسه ی رویان باز است، بروید از آن استفاده کنید چرا از آقای روحانی استفاده می کنید؟!»

در این مراسم دانشجویان معترض به حضور شریعتمداری، شعارهایی سر می دادند از جمله  «ما اهل کوفه نیستیم حسین تنها بماند»، «یا حسین میرحسین»، «اصلاحات زنده باد خاتمی پاینده پاینده بود»، « «موسوی نخست وزیر امام».

همچنین تعدادی از دانشجویان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «دانشگاه جای دروغ گو نیست»، «والله که شهر بی تو مرا حبس می شود»، «ایستاده ام بر آرمان سبزم»، « دلواپس کسی هستیم که خط قرمزش رای مردم بود».

شریعتمداری که از شعارهای دانشجویان بسیار عصبانی شده بود، اتهامات تکراری خود درباره ی اصلاح طلبان را که سالها در کیهان نوشته است، شفاهی به زبان آورد.

وی که سالها پیش گفته بود «فتنه مرد»، حالا با دانشجویان غیرهمسویی مواجه بود که پس از سالها شخم زدن دانشگاه ها توسط مدیران همسو با این روزنامه در مقابلش شعار می دادند؛ شعاردهندگانی که بر خلاف سالهای پیش، شعارهای خود را بدون پوشاندن صورت سر دادند.

گزارش خبرگزاری فارس از سخنان شریعتمداری

به زودی اسناد سران فتنه در قالب یک کتاب منتشر می‌شود. اسناد نشان می‌دهد که حتی تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند، به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب‌الله نبود الان بایستی چکمه نتانیاهو را واکس می‌زدید.

پیوند خاتمی با پدر جد voa یعنی جورج سوروس است. از من شکایت کرده که چرا گفتی با سوروس دیدار کردم، من دنبال تشکیل دادگاه هستم ولی او طفره می‌رود.

اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد سران فتنه دست به وطن‌فروشی زدند. بخشی از این اسناد را برای یکی از عوامل فتنه فرستادم که در جواب گفت اجازه نمی‌دهیم این اسناد منتشر شود.

[خطاب به دانشجویان معترض] برای شما متاسفم چراکه فریب خوردید، به آنهایی که شما را فرستادند بگویید محال است بتوانید مانع افشای اسناد وطن فروشی تان بشوید.

۲۱ خرداد ۸۸ مایکل لدین که خاتمی دنباله روی وی است در مصاحبه با نیویورک تایمز می‌گوید فردا در ایران انتخابات نخواهد بود بلکه یک انقلاب رنگی کلید می‌خورد، معاون خزانه داری امریکا نیز در مصاحبه با فارین پالیسی می‌گوید تقلب یک دروغ بود، پروژه اصلی ما مقابله با جمهوری اسلامی بود که در خاورمیانه عرصه را بر ما تنگ کرده است.

اسناد نشان می‌دهد که حتی تحریم ها را سران فتنه به امریکا پیشنهاد کردند، به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب الله نبود الان بایستی چکمه نتانیاهو را واکس می‌زدید.

[در واکنش به شعار دانشجویان که میرحسین موسوی را نخست‌وزیر امام خطاب می‌کردند] شریح قاضی هم قاضی امام علی بود و حکم قتل امام حسین(ع) را داد.

کسی که موقعی به او عالیجناب سرخ پوش می‌گفتند به خبرنگار اتلانتیک گفت برای اینکه به نتیجه برسیم بایستی شما در شیپور تقلب بدمید. این اسناد ویکی لیکس است. اگر دروغه چرا تکذیبش نمی‌کنید.

اصحاب فتنه و جمعیتشان اصلا در حد و اندازه‌ای نیستند که دشمن جمهوری اسلامی باشند. خیلی کوچکتر از این حرف‌ها هستند، درحالیکه جمهوری اسلامی نقش اول را در تمام تحولات خاورمیانه بازی می‌کند، آنها کی باشند؟

مگر سران فتنه می‌توانند انکار کنند که ده ها تن از نظریه پردازان ام آی ۶ و سیا تحت عناوین دانشگاهی دعوت شدند و کارگاه برای فتنه داشتند. درخواست من از دوستان مخالف این است اگر جان موسوی را دوست دارند نگویند مرگ بر دروغگو، حیف است. اینها باید محاکمه شوند، مگر می‌خواهند اسناد را به گور ببرند. با انتشار اسناد، آیا کسی جرات می‌کند بگوید سران فتنه وطن فروش نیستند.

جان کین (کارشناس ارشد ام ای ۶) دوبار به ایران می‌آید و با مدعیان اصلاحات جلسه می‌گذارد.

از آنهایی که حمایتشان می‌کنید بپرسید جلسات مخفیانه با مایکل لدین دست چه کسی بود.

یورگن هابرماس دوباره که به ایران می آید و در سال ۸۷ طرحی را به مدعیان اصلاحات می‌دهد.

آیا می‌توانید یک مفسد اقتصادی را آدرس بدهید که در کنار شما (مدعیان اصلاحات) نبوده باشد، مگر شما نبودید که مفسد ۳ هزار میلیاردی را نابغه و کار آفرین و شایسته تقدیر می‌دانستید؟ پترو پارس را چه کسانی راه انداختند؟ مگر بابک زنجانی به روزنامه های زنجیره ای شما پول نمی‌داد؟

در فتنه های خیابانی اگر حزب الله نبود فتنه گران شما را می‌خوردند. شما که در هاوایی و پیست اسکی الپ سوییس هستید و فرزندانتان در اروپا.

شعار «کیهان اسراییل پیوندتان مبارک» را اول روزنامه گاردین گفت که دختر خاله پسرخاله سران فتنه است.

هیچوقت از خودم دفاع نمی‌کنم. حیف است وقت حمایت از نظام رو صرف خودم کنم.

شهسواری درحالیکه اسیر صدام بود بلند شد گفت «مرگ بر صدام ضد اسلام ». رهبران شما که تا شیر کاکایوشون قطع می‌شود همه چیز را اعتراف می‌کنند. خیلی از کسانی که باورتان نمی‌شود به دفاتر سوروس برای اموزش دیدن رفتند. دشمن خیلی زود از سران فتنه ناامید شد چون بی عرضه هستند.

به زودی اسناد سران فتنه را در قالب یک کتاب منتشر می‌کنیم.

مگر نمی‌گویید تقلب شده بود؟ پس چرا خاتمی آمد و رای داد؟ شما کاندیدای خودتان را کنار کشیدید چون رای نداشت.

می‌گویند دولت روحانی رحم اجاره ای ماست، بابا بروید موسسه رویان دنبال رحم اجاره‌ای باشید.

تنها چیزی که مستند از رئیس جمهور اسرائیل و نتانیاهو هست این است که اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند، پرز در اوج فتنه می‌گوید اصلاح طلبان به نمایندگی از ما در ایران می‌جنگند.

چه کسانی در جلسه هیفوس لاهه شرکت کردند. خانم الیزابت کنی دو موسسه به دستور سوروس در دوحه و لاهه تاسیس کردند و خیلی از افرادی که شما باورتان نمی‌شود در آنجا آموزش دیدند.

لورد باکی‌مو در پایگاه خبری خانه شفاف عنوان کرد که جنبش سبز باید با انقلاب ایران پیوند بخورد اما دوستان ما خیلی عجله کردند شعار وی همین شعارهای الله‌اکبر و یا حسین بود.

نه دی ایستگاه آخر فتنه بود. ۹ دی روزی بود که در آن فتنه با حضور چند ده میلیونی مردم ناکام ماند. مگر شما می‌توانید این حضور مردم را انکار کنید.

اگر سخنرانی‌های من را لغو نکنند باز هم می‌آیم. حصر موسوی و کروبی تو دهنی بزرگی به تکفیری‌ها و آمریکا بود که می‌خواست پروژه سوریه را در ایران پیاده کند.

[علیپور، یکی از دانشجویان معترض با حضور پشت تریبون خطاب به شریعتمداری گفت: ما نگران انقلاب هستیم نگران امامی هستیم که گفت میزان رأی ملت است و حال شما دارید مصادره به مطلوب می‌کنید]

شریعتمداری: در انتخابات ۸۸ نشان دادید علاوه بر اسلام با جمهوریت نظام نیز مخالف هستید و رأی مردم را نادیده گرفتید آن هم به دستور دیگران.

اصلی‌ترین تئوری انجمن حجتیه مخالفت دخالت دین در سیاست است و مگر شما از سکولاریسم دفاع نمی‌کنید. مگر انجمن حجتیه در فتنه از شما حمایت نکرد؟ چرا نمی‌گویید که امام گفت میزان حال فعلی افراد است و هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید. چرا اصرار دارید با آمریکا فالوده بخورید.

منبع:انصاف نیوز

::::

۱ دیدگاه

  1. سجاد :

    اگه شما راست میگید که نمیگید
    عکس های این اعتراض ها رو میذاشتید

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 84 = 91