۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

آقای احمدی نژاد از مردم بزرگوار ایران طلب بخشش نمائید

آقای احمدی نژاد! به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان می داریم مردم گرگان با عدم استقبال از جنابعالی همچون سال های گذشته پیام مهمی برای جریان فکری حامی شما ارسال کردند که همانا، نه به عوام فریبی، توهم و خیال پردازی در عرصه مدیریتی، عدم شایسته سالاری و نه به اختلاس و خیانت به منافع ملی است.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-دانشگاه:

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان همزمان با حضور آقای احمدی نژاد در شهر گرگان با صدور بیانیه ای ضمن انتقاد از عملکرد حاشیه برانگیز ایشان خواستار عذرخواهی او از مردم شده است .

متن کامل این بیانیه که نسخه ای از آن برای مبازره ارسال شده است به شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خرد

روز پنجشنبه مورخ ۲۵شهریور ماه۱۳۹۵ ، رئیس جمهور سابق کشورمان آقای احمدی نژاد به منظور سخنرانی در مراسمی با عنوان ” جشن ولایت” در شهرستان گرگان حضور یافت.
اگر چه برای مراسم مذکور تبلیغات وسیعی در سطح استان انجام شد، اما حضور رئیس دولت های نهم و دهم با استقبال کم مردم استان گلستان همراه بود. از حواشی این برنامه که بگذریم، لازم می دانیم مواردی را به جناب احمدی نژاد و همراهانشان یادآوری نمائیم؛

ریاست دولت پاکدستان!

حضور شما در شهر گرگان همزمان شده است با انتشار نامه عذرخواهی یار و همراه دیرینه شما “سعید مرتضوی” .خواستیم یادآوری نمائیم که روزی همین مردان خط قرمز جنابعالی بوده اند و در باب آقای رحیمی فرمودید اگر اختلاس ایشان اثبات شود عذرخواهی کرده و رسما اعلام می کنید که شایسته سمت ریاست جمهوری نیستید.
اگر نبود همراهی و محافظت شما از این افراد ، هیچگاه کشور با چنین وضعیت سخت و مشقت باری گرفتار نمی شد.
کاش به جای سخنرانی در باب مدیریت مردمی و غیر مردمی، کمی و فقط کمی ،به آنچه بر همین مردم صبور در دوره هشت ساله تان گذشت بیاندیشید و پاسخگوی تمامی اهمال کاری ها و خیانت های اطرافیانتان می بودید.

ریاست دولت مهرورزان!

هم اکنون و در دوره دولت یازدهم با همه اتهاماتی که به بدنه دولتتان وارد شده و گاها به اثبات رسیده است، جنابعالی بدون کمترین دردسر با برنامه های خود که کم و بیش رنگ و بوی سیاسی و انتخاباتی دارند، می پردازید.
کاش همین رفتار دولت فعلی را با دولت تحت امر خودتان مقایسه نمایید.
هرگز از یاد نخواهیم برد که حتی فضای دانشگاه ها هم در دولت جنابعالی چنان امنیتی بود که از برگزاری کم هزینه ترین برنامه ها جلوگیری می شد.

رئیس دولت های نهم و دهم!

نمی دانیم چه عاملی موجب شده تا گمان کنید که هنوز و پس از انبوه مشکلات و مصائبی که بر مردم ایران تحمیل کردید، بازهم مورد اعتماد ملت فهیم ایران هستید.اما بدانید که مردم آگاه ایران علی رغم تبلیغات همراهانتان در رسانه ملی و سایر نهاد های ثروتمند و قدرت هرگز اسیر جوسازی ها نخواهند شد، چرا که کارنامه و پیشینه افراد در پیشگاه ملت ایران روشن است و
این مردم آگاه تر از همیشه در صحنه ها حضور خواهند یافت.
آقای احمدی نژاد! به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان می داریم مردم گرگان با عدم استقبال از جنابعالی همچون سال های گذشته پیام مهمی برای جریان فکری حامی شما ارسال کردند که همانا، نه به عوام فریبی، توهم و خیال پردازی در عرصه مدیریتی، عدم شایسته سالاری و نه به اختلاس و خیانت به منافع ملی است.

شایسته است جنابعالی به جای ورود زودهنگام به عرصه انتخابات و موج سازی ها به کرده خود بیاندیشید و همچون یار باوفایتان از مردم بزرگوار ایران طلب بخشش نمائید.

دور شو از برم ای زاهد و بیهوده مگوی
من نه آنم که دگر گوش به تزویر کنم

و من الله توفیق

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

24 - 21 =