۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۴

یک داستان از یک کاندیدای برآمده از دولت سازندگی!

این سوئیچ سه ماه زیر بار قرار گرفت و بدون هیچ مشکلی داشت کار می کرد. اما به دستور آقای مهندس غرضی این سوئیچ از زیر بار بیرون کشیده شد و بجای اون یک سوئیچ زیمنس جایگزین شد!

IMG13205377«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس جامعه مجازی:

Mohammad H Entezari از کاربران شبکه اجتماعی پلاس، نوشت:

می خوام براتون یک داستان ساده ای رو تعریف کنم که در اون رابطه چند تا مطلب رو پیدا کنید: هاشمی، غرضی، مرکز تحقیقات مخابرات ایران، پژوهشگاه فضای مجازی، تکنوکرات، تولید ملی، ایدئولوژی

داستان از این قرار هست که در زمان وزارت غرضی در وزارت پست و تلگراف و تلفن، در زمان هاشمی که البته کاملا هم منطبق بر نگاه هاشمی هم بود، در مرکز تحقیقات مخابرات ایران (همونجایی که الان تبدیل شده به پژوهشگاه فضای مجازی و اخیرا خبرساز شده و بنده هم چند پرده از قضایای اونجا رو تعریف کردم) توسط مهندسین داخلی یک سوئیچ بین شهری ساخته شد که کار بزرگی محسوب می شد. اون زمان نگاه انقلابی و ایدئولوژیک زیادی بین مردم وجود داشت. مردمی که انقلاب کرده بودند تا وابستگی به استعمارگران شرق و غرب رو نفی کنند و روی پای خودشون بایستند و دستشون جلو کسی دراز نباشه.
این سوئیچ فکر کنم در کرج نصب شد که یکی از گلوگاههای ارتباطی محسوب می شد چون به شهری های زیادی باید سرویس می داد. سوئیچ سه ماه زیر بار قرار گرفت و بدون هیچ مشکلی داشت کار می کرد. اما به دستور آقای مهندس غرضی این سوئیچ از زیر بار بیرون کشیده شد و بجای اون یک سوئیچ زیمنس جایگزین شد!

پ.ن۱: این رو تعمیم بدید به حوزه های دیگه و ببینید چطور واردات گسترده در زمان هاشمی این نگاه ایدئولوژیک مردم رو شکست و اونها رو به این عادت داد و اونقدر وابسته کرد که الان وقتی قیمت ارز سه برابر می شه، همه قیمت ها سه برابر می شه! چون تولیدی وجود نداره و همه چی داره وارد می شه و درنتیجه یک عده میگن بریم با شرق و غرب بسازیم تا بلکه وضعمون خوب بشه!
پ.ن۲: غرضی هم مثل هاشمی مجاهدت های زیادی در زمان انقلاب داشته که نباید فراموش کنیم.
پ.ن۳: غرضی یک تیکه کلام معروفی داشت. می گفت: آقا ما باید دستمون رو بکنیم تو جیب مردم و پول دربیاریم! نمی دونم گل آقا هم این رو شنیده بوده یا نه!

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 5 = 2