۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶

بیانیه نتانیاهو درباره انتخابات ایران

نخست‌وزیر رژیم‌ صهیونیستی در واکنش به نتیجه انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران، ادامه فشارهای بین‌المللی علیه ایران را خواستار شد و گفت: با تغییر رئیس‌جمهور، سیاست‌های هسته‌ای تهران تغییری نمی‌کند.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی صبح یکشنبه در آغاز جلسه کابینه و در واکنش به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، ادامه فشارهای بین‌المللی به تهران را خواستار شد.

نتانیاهو

در بیانیه‌ای که در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نخست‌وزیری اسرائیل منتشر شده، آمده است: جامعه بین‌الملل نباید خوش‌بینانه بیاندیشد یا فریب بخورد و فشارها برای توقف برنامه هسته‌ای ایران را کاهش دهد.

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی می‌گوید سیاستگذاری‌ در مسئله هسته‌ای توسط رهبری صورت می‌گیرد و رئیس‌جمهور نمی‌تواند تغییری در آن ایجاد کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: عملکرد ایران است که مورد قضاوت قرار می‌گیرد. اگر این کشور همچنان برای توسعه برنامه هسته‌ای پافشاری کند، پاسخ ما مشخص است. تلاش برای توقف این برنامه به هر نحو ممکن.

نتانیاهو در پایان این بیانیه ابراز امیدواری کرده است که ادامه فشارها علیه ایران بتواند تهران را به توقف برنامه هسته‌ای متقاعد کند.

شب گذشته هم «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود تغییر رئیس‌جمهور نباید موجب کاهش فشارها علیه ایران شود. این در حالی است که اغلب کشورها از جمله آمریکا و انگلیس از تغییر در رأس دولت ایران استقبال کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

43 - 33 =