۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲

عارف: انتخابات ۹۲ پرونده شبهه تقلب و تخلف را برای همیشه بست

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع اعضای ستاد انتخاباتی خود با اشاره به ویژگی های انتخابات 92 گفت: انتخابات 92 سلامت انتخابات را بیمه کرد و پرونده شبهه تقلب و تخلف را برای همیشه بست.

dr aref«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع اعضای ستاد انتخاباتی خود با اشاره به ویژگی های انتخابات ۹۲ گفت: انتخابات ۹۲ سلامت انتخابات را بیمه کرد و پرونده شبهه تقلب و تخلف را برای همیشه بست.

محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شنبه شب طی مراسمی که در جنت‌آباد تهران برگزار شد از ستادهای مرکزی و استانی خود تقدیر و بیان کرد: ما برای ایجاد شدن این فضا هزینه‌های بسیاری داده‌ایم و جریانات سیاسی باید اختلافات را کنار بگذارند و این فضای برد-برد را تا انتها نگه دارند.

وی با تاکید بر همکاری و خدمت به دولت منتخب حسن روحانی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان و جریانات سیاسی وظیفه دارند که به دولت آقای روحانی کمک کنند، چرا که دولت روی کار آمده باید مقتدر باشد و باید کمک کنیم آقای روحانی دولتی شایسته‌ سالار و مقتدر ایجاد کند.

وی بی‌انگیزگی کامل بخشی از جوانان برای مشارکت در انتخابات و همچنین توهم شکست برخی از اصلاح‌طلبان را دلیل اصلی کاندیداتوری خود در یازدهمین دوره رقابت‌های ریاست جمهوری برشمرد و در ادامه با اشاره به فضای ایجاد شده در کشور اظهار کرد: باید قدر این فضای پر نشاط ایجاد شده در کشور را بدانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه آفت یک جریان سیاسی توهم شکست است، به تغییر فضای دانشگاه ها و جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: هنگامی که وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شدیم فضای دانشگاه‌ها تغییر کرد و در دانشگاه‌ها صمیمیت، نشاط و همدلی ایجاد شد.

عارف با بیان اینکه مبنای من برای ادامه حضورم در انتخابات ریاست جمهوری اجماع بوده است، گفت: ‌من اجماع را در ضرورت حیات اصلاح‌طلبان می‌دانستم و در آن مقطعی که اصلاح‌طلبان توهم شکست را داشتند و نمی‌دانستند چه کنند، وارد رقابت‌ها شدم.

وی با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حق‌الناس بودن آرا و جایگاه و نقش مردم در تعیین شخص رییس جمهور تصریح کرد: این انتخابات ۹۲ سلامت انتخابات را بیمه کرد و پرونده شبهه تقلب و تخلف را برای همیشه بست.

معاون اول دولت خاتمی با اشاره به حضور مردم در این انتخابات تاکید کرد: باید ۲۷ درصدی که در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت نداشتند، با برنامه‌ریزی ترغیب به حضور در انتخابات‌های بعدی شوند.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان خطاب به اعضای ستاد خود با بیان اینکه شور و انگیزه بالای ستادهایم بخصوص جوانان همواره برای من خوشنودکننده بوده است، گفت: باید حق رئیس جمهور منتخب را در انتخاب همکاران خود به رسمیت بشناسیم تا بتواند همکاری همراه و همدل انتخاب کند.

منبع: مهر

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 15 = 19