۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۶

استقبال صالحی از ایجاد خط پروازی مستقیم با آمریکا

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)

mobareze.ir - salehi«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):وزیر امور خارجه کشورمان درباره اخبار منتشر شده از سوی مقامات آمریکایی مبنی بر تمایل برای بازگشایی خط پروازی مستقیم بین ایران و آمریکا، گفت: ما درباره این که برای شهروندان ما هواپیمایی بین دو کشور تبادل شود مشکلی نداریم، خود آن‌ها مشکل داشتند. ما از پیشنهاد هر کشوری که آمادگی داشته باشد این روابط را ایجاد کند استقبال می‌کنیم. ما ایرانی‌های زیادی آن‌جا داریم که این تسهیلات خوبی هم برای ایرانی‌ها خواهد بود که بتوانند به راحتی رفت و آمد کنند.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان عصر چهارشنبه در حاشیه رونمایی از کتاب گنجینه جاودانه تاجیکان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا از این موضوع استقبال می‌کنید؟ گفت: بله، ما مشکلی نداریم.

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره مصر اظهار کرد: دشمنان مصر در تلاشند آرامش و انسجامی که در بین ملت مصر وجود دارد را بر هم بریزند. امیدواریم مسوولان مصر هوشیار باشند و نگذارند بدخواهان ملت مصر با ایجاد فتنه مصر را دستخوش ناآرامی و گرفتاری کنند.

صالحی هم‌چنین درباره تحولات اخیر در قطر نیز خاطرنشان کرد: امیدواریم با تغییراتی که در قطر رخ داده است بازبینی جدی در سیاست‌های قبلی قطر ایجاد شود به ویژه با تحولات منطقه به ویژه در موضوع محوری سوریه نیز این تحولات در نظر گرفته شود.

برچسب‌ها:

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

54 - 44 =