۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۸

حسین الله کرم،روحانی را به تظاهرات تهدید کرد

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)

mobareze.ir - allahkaram«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):حسین الله‌کرم٬ این هشدار را به روحانی داده و با انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت هاشمی و حزب کارگزاران گفته در صورتی که دولت روحانی بخواهد به سمت این سیاست‌ها حرکت کند٬ مردم مثل دوره احمدی‌نژاد «بردباری» نخواهند کرد.
الله‌کرم با بیان اینکه رشد نقدینگی در دوران هاشمی ۱۲ برابر و در دوران احمدی‌نژاد ۵ برابر شد به کاهش فاصله فقیر و غنی طبق نمودار‌های ضریب جینی در دولت احمدی‌نژاد اشاره کرد و افزود: اگر حسن روحانی بخواهد به سمت سیاست‌های اقتصادی کارگزاران که اعلام کرده حرکت کند باید منتظر باشد مردمی که در دوران احمدی‌نژاد بردبار بودند در دوران وی دست به تظاهرات بزنند!
الله‌کرم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به آرای ۴۵ درصدی اصولگرایان آیا می‌توان آن را به عنوان شکست این جریان عنوان کرد، گفت: در انتخابات همواره یک طرف موفق و رقیبش نیز با عدم موفقیت مواجه می‌شود اما فاصله پیروزی در این انتخابات بسیار کم بود و این امر روحانی را به سمت رفتار متعادل هدایت کرد.
الله‌کرم همچنین اضافه کرده است: جریان اصلاح‌طلب رادیکال تلاش می‌کند که با روحانی مطالباتی همچون آزادی زندانیان سال ۸۸ که دست به اقدامات خلاف امنیت ملی زده و فرصت‌های کشور را به تهدید تبدیل کردند دنبال کند در حالیکه همه به خوبی متوجه هستند که پیروزی میلی‌متری حسن روحانی اجازه پرداختن به این مباحث را نخواهد داد. اظهارات الله کرم در حالیست که روحانی در ایام تبلیغات یکی از برنامه‌های اصلی خود در صورت پیروزی را پایان دادن به وضع امنیتی کشور بیان کرده است.
الله‌کرم همچنین گفت: رهبری روز قبل از انتخابات با تاکید بر اینکه اگر کسی جمهوری اسلامی را هم قبول ندارد به خاطر کشور باید در انتخابات شرکت کند و روز ۲۴ خرداد نیز صیانت از آرای مردم را به مثابه حق‌الناس دانستند که این باعث مشارکت گسترد‌ه‌ای شد.
حسین الله‌کرم همچنین از حسن روحانی خواسته «باید به جرم کسانی که فرصت انتخابات ۴۰ میلیونی {انتخابات سال ۸۸} را به تهدیدی علیه کشور تبدیل کردند، رسیدگی کند.» اما توضیح نداد که رییس‌جمهور، چگونه در حالیکه طبق قانون قوه قضایی، مستقل از قوه مجریه است به این موضوع رسیدگی کند.
رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله با تاکید بر اینکه اگر روحانی در دام اصلاح‌طلبان بیفتد آنها وی را به دنبال خود خواهند کشید، به لزوم قانون‌گرایی اشاره کرد و افزود: ما از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهیم که به جرم کسانی که بستر‌ساز کشته شدن و شهادت حدود ۳۰ نفر از هموطنانمان شدند رسیدگی کنند؛ کسانی که فرصت انتخابات ۴۰ میلیونی را به تهدیدی علیه کشور تبدیل کرده و با گردن کلفتی رای مردم را نادیده گرفتند.
الله‌کرم در بخش دیگری از این مصاحبه با مقایسه انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس ادعا کرد: تعداد آرای اصلاح‌طلبان در این انتخابات ۷ درصد بوده است! گفتنی اینکه همین تحلیل عجیب را حسین شریعتمداری دو روز پس از پیروزی کاندیدای مشترک دو جناح اعتدال و اصلاحات، برای اثبات پیروزی اصولگرایان در کیهان منتشر کرده بود.
منبع:مناظره

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

7 + 2 =