۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۹

ضرب‌‌وشتم وکیل حسین شریعتمداری با چاقو

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):وکیل و روزنامه نگار روزنامه کیهان توسط اراذل و اوباش به ضرب چاقو مجروح و راهی بیمارستان شد.

مجتبی فروزنده از کارکنان موسسه کیهان در گفت‌وگو با تسنیم، از ضرب و شتم یکی از همکارانش، توسط اراذل و اوباش خبر داد.

وی در تشریح این حادثه تصریح کرد: حسین شمسیان از همکاران موسسه کیهان جمعه شب همراه با یک نفر از دوستانش در شهرستان لنگرود در حال عبور از خیابانی که اراذل و اوباش زیادی داشت، بود که ۲ نفر از اراذل و اوباش با موتور جلوی آنها را گرفته و شمسیان و همراهش را با چاقو مضروب می‌کنند.

عضو موسسه کیهان اظهار داشت: حسین شمسیان بر اثر این حادثه از ناحیه ریه مجروح شده و بلافاصله به بیمارستانی در لاهیجان منتقل و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد؛ در حال حاضر پزشکان معالج وی، شرایط جسمی و عمومی‌اش را مساعد اعلام کرده‌اند.

فروزنده همچنین درباره فرد همراه شمسیان خاطر نشان کرد: وی با ۲ ضربه چاقو مضروب شد ولی جراحاتش سطحی بود و پس از انجام مداوای لازم از بیمارستان مرخص شد.

وی با بیان اینکه شمسیان وکیل مدافع مدیر مسئول روزنامه کیهان نیزه هست، تأکید کرد: وی در جریان برگزاری دادگاه شکایت شیرین عبادی از روزنامه کیهان، وکیل مدافع حسین شریعتمداری بود و علاوه بر آن، در روزنامه نیز به عنوان روزنامه نگار فعالیت دارد.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 60 = 69