۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰

تذکر مطهری به صداوسیما برای پخش تصاویر نامناسب در مسابقات ورزشی

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص پخش تصاویر نامناسب در زمان برگزاری مسابقات والیبال لیگ جهانی و فوتبال جام کنفدراسیون ها تذکر داد.

علی مطهری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر ضمن انتقاد از پخش تصاویر نامناسب در زمان برگزاری مسابقات لیگ جهانی بین تیم های والیبال ایران و ایتالیا و همچنین مسابقات جام کنفدراسیون ها بین تیم های اسپانیا و ایتالیا گفت: نشان دادن این گونه تصاویر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حاکی از این است که عفاف و حجاب چندان برای رسانه ملی اهمیت ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه پخش چنین صحنه هایی باعث رسمیت پیدا کردن این تصاویر در صدا و سیما خواهد شد، گفت: این موضوع شاید در اذهان این شائبه را ایجاد کند که رسانه ملی اهمیتی به حجاب و موضوعات فرهنگی ندارد.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: در تماس تلفنی که با رئیس صدا و سیما داشتم به وی این موضوع را متذکر شدم که پخش این تصاویر باعث سوتفاهم خواهد شد و صحنه هایی که در زمان پخش مسابقات والیبال و فوتبال نشان داده شد مورد اعتراض بخشی از جامعه قرا گرفت که این موضوع کاملا درست بوده و مسوولان صدا و سیما باید به این اعتراضات اعتنا کرده و مراقبت بیشتری داشته باشند.

مطهری در ادامه تصریح کرد: آقای ضرغامی نیز این انتقاد را پذیرفتند و بیان ینکه هیچ عمدی در پخش این تصاویر وجود نداشته است، توضیحاتی را در خصوص مشکلات صدا و سیما در پخش تصاویر زنده از مسابقات ورزشی خارجی دادند.

برچسب‌ها:

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

83 - = 74