۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳

آقای شریعتمداری بیدار شوید!

اکثریت مردم بصیر و زمان شناس در انتخابات اخیر رای به انزوای کسانی دادند که می‌خواستند با انگ زدن، چهره رقیب سیاسی را ملکوک و او را از صحنه حذف کنند. آقای شریعتمداری! برخی از شخصیت‌هایی که شما متهمشان می کنید، جزء سرمایه‌های این انقلاب هستند. مردم به حفظ سرمایه‌هایشان رای دادند.

haeri«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): حجت‌الاسلام محمدحسن حائری شیرازی فرزند آیت الله حائری شیرازی در رسانه خبری تحلیلی الفیاداشتی در نقد عملکرد مدیرمسئول رورزنامه کیهان نوشته که به جهت اهمیت موضوع در مبارزه بازنشر داده می شود:  :

جناب آقای شریعتمداری سرمقاله شما با عنوان «خوابی که فتنه‌گران برای رئیس‌جمهور منتخب دیده‌اند» موجب نوشتن این چند سطر گردید. البته به نظر می‌رسد مقاله جنابعالی بیشتر نمایانگر خوابی باشد که شما برای ایشان دیده‌اید! شما نوشته‌اید: «تشکر رئیس‌جمهور منتخب از آقای خاتمی با توجه به نقش ویرانگری که وی در فتنه ۸۸ داشته است به این نگرانی دامن می‌زند که مبادا دکتر روحانی از خطری که سران فتنه ۸۸ می‌تواند برای دولت ایشان پدید آورند غفلت کند.»

البته نگرانی شما بجاست. چرا که چهار سال تلاش جهت حذف یک جریان سیاسی بی‌ثمر مانده است. از شما که خود را مرید امام راحل و رهبری می‌دانید باید سئوال کرد: این رفتار حذفی با ده‌ها فرموده امام راحل که وحدت کلمه را رمز بقا و پیروزی انقلاب می‌دانستند، چه تناسبی دارد؟ وحدت کلمه با کسانی که مثل خود ما فکر می‌کنند که معنی ندارد. درحالی که رهبر هوشیار انقلاب مخالفان نظام جمهوری اسلامی را به مشارکت دعوت می‌کنند و سران فتنه را بیگانگان می‌شمارند این طرد و نفی ریشه در کجا دارد؟

به همان معیار که حمایت از آشوب‌طلبان و فتنه گران سال ۸۸ زشت و محکوم است، تلاش برای حذف یک جناح سیاسی از صحنه رقابت با ابزار تهمت و افترا و سخنان اثبات نشده نیز فتنه است. قرار دادن دو جناح که باید به مثابه دو حزب قوی و دو بال عمل نمایند در مقابل یکدیگر و پاشیدن تخم کینه بین ایشان و تبدیل نمودن صحنه رقابت سیاسی به صحنه جنگ و جدال و اهانت، هم فتنه است.

اکثریت مردم بصیر و زمان شناس در انتخابات اخیر رای به انزوای کسانی دادند که می‌خواستند با انگ زدن، چهره رقیب سیاسی را ملکوک و او را از صحنه حذف کنند. آقای شریعتمداری! برخی از شخصیت‌هایی که شما متهمشان می کنید، جزء سرمایه‌های این انقلاب هستند. مردم به حفظ سرمایه‌هایشان رای دادند. البته این سخن نگارنده به معنای تأیید کامل این شخصیت‌ها نیست بلکه انتقادات بسیاری هم وجود دارد. چنانکه بر شخصیت‌های جناح مقابلشان هم وجود دارد.

حذف منتقدین با شعار فتنه‌گر، ضد ولایت و ضد انقلاب در چهار سال اخیر به غرور و یکه‌تازی اصولگرایان و پرغلط شدن کارنامه دولت انجامید. از گذشته عبرت بگیریم و ورود منتقدین به قوه مجریه را خوش‌آمد بگوییم و حرمت ایشان را پاس داریم.
کینه توزی صحنه سیاسی آرام و منطقی فعلی را به صحنه جنگ خیابانی سوق می‌دهد و بعید نیست کسانی که در روش قانونمند انتخابات منزوی شده‌اند، بخواهند صحنه بازی را عوض نمایند. تهدید آن آقای غوغاسالار به تظاهرات خیابانی در راستای خط مشی امثال شماست.

بگذارید بعد از این توفیق بزرگ ملی که رهبری آن را به حق حماسه سیاسی نامیدند و در زمانی که تحریم‌های کمرشکن و ظالمانه استکبار آرامش اقتصادی جامعه را مختل نموده است. مردم از هر سلیقه سیاسی با برادری و هم افزایی به حل مشکلات کمک نمایند و حماسه اقتصادی محقق شود نه آنکه با نوشتن مطالب توهین آمیز شیرینی انتخابات را به کام ملت تلخ و صحنه جنگ سیاسی را پیش روی ایشان بیاورید.

در آخر پیشنهاد می‌شود یک شماره حساب اعلام شود جهت کمک به سفر شما به دور دنیا! تا هم قدری مردم بیاسایند و هم شما دنیا دیده‌تر شوید. باشد که تحمل و شرح‌صدرتان افزون گردد.

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

30 - = 27