۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲

عارف: اعضای کابینه باید به هم اطمینان داشته باشند

هماهنگی در کابینه نکته مهمی است و همه باید به هم اطمینان داشته باشند و اینطور نباشد افرادی که دور یک میز می‌نشینند نسبت به هم همدل و همراه نباشند.

aref«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هماهنگی در کابینه نکته مهمی است و همه باید به هم اطمینان داشته باشند و اینطور نباشد افرادی که دور یک میز می‌نشینند نسبت به هم همدل و همراه نباشند.

به گزارش مبارزه به نقل از فارس، محمد‌رضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار با جمعی از اصلاح‌طلبان استان کهکیلویه و بویر احمد با اشاره به گفتمان اصلاح‌طلبی، اظهار داشت: گفتمان اصلاح‌طلبی، گفتمان انقلاب است که مردم از این تفکر استقبال و حمایت کردند.

وی ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، یادآور شد: مردم برخوردی اخلاقی را در انتخابات دیدند و احساس کردند که همه افراد به دنبال قدرت نیستند بلکه به دنبال نجات کشور و انجام مسئولیت هستند.

معاون اول دولت اصلاحات با بیان اینکه دولت نباید احساس کند که فردی به او تحمیل می شود، تاکید کرد: هماهنگی در کابینه نکته مهمی است و همه باید به هم اطمینان داشته باشند و اینطور نباشد افرادی که دور یک میز می‌نشینند نسبت به هم همدل و همراه نباشند.

عارف با اشاره به سرمایه اجتماعی شکل گرفته در جریان انتخابات گفت:سرمایه اجتماعی بالایی همراه با مطالبات به حقی شکل گرفته و اگر پاسخگو نباشیم در برابر نظام، انقلاب و تاریخ مسئول هستیم.

عارف با تاکید بر اینکه احزاب معمولا در ایران از بالا به پایین شکل گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد حزبی از بالا به پایین داشته باشیم دستاوردی نخواهیم داشت. بنابراین برنامه ما این است که فرد محور نباشیم و با مشارکت و حضور نیروهای فعال برای حفظ این سرمایه اجتماعی برنامه ریزی کنیم و دلیل باید در استان‌ها نیروهای خود را حفظ کرده و با تعامل و مشورت با آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

وی در پایان با اشاره به ایام سکوتش طی سال‌های اخیر گفت: من به سکوت عادت کرده‌ام و در آن مقطع زمانی سکوت را به صلاح کشور می‌دانستم ولی به اعتقاد من در مقطع فعلی فضا عوض شده است و دیگر نمی ‌توانند با اصلاحات برخوردی کنند.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 43 = 53