۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳

واکنش عارف به سخنان احمدی نژاد

:در طی سالیان اخیر آمارهایی از سوی برخی مسئولان اجرایی به مردم داده شد که متاسفانه با واقعیت فاصله داشت و انتظار است در مدت کم باقی مانده از عمر دولت فعلی از تکرار آمارهای غلو آمیز خودداری شود.مردم واقعیات کشور را با تمام وجود حس می کنند و شایسته است واقعیات به مردم گفته شود.

مردم واقعیات کشور را با تمام وجود حس می‌کنند /اصلاح‌طلبان در دام جنگ روانی رقیب نیفتند

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):به گزارش امید،دکتر محمدرضا عارف در دیدار با نمایندگان ادوار استان ایلام با قدردانی از مردم این استان در همراهی با تفکر اصلاح طلبی گفت:انتخابات اخیر نشان داد اکثریت مردم کشور به گفتمان اصلاح طلبی علاقمند هستند و این گفتمان نشان داد به دنبال اصلاح امور کشور در چارچوب ارزشها و قانون اساسی است.
وی در واکنش به سخن یکی از حاضرین در جلسه که نسبت به مصادره آرای مردم توسط یک جریان خاص در کشور و تلاش برخی رسانه ها در این خصوص مطالبی را مطرح کرد ،گفت:اینکه برخی رسانه‌ها برای جذب مخاطبین بیشتر-که البته تاکنون نتیجه عکس داده است- مبادرت به طرح مطالب خلاف واقع و اختلاف برانگیز می کنند در راستای منحرف کردن افکار عمومی از مطالبات بحق مردم است و همراهان تفکر اصلاح طلبی و مردم نباید در دام اینگونه سناریوهایی بیفتند که رقیب در راستای جنگ روانی ایجاد می کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین درخصوص مباحثی که در طی این مدت درباره حزبی فراگیر در رسانه‌ها منعکس شده است، گفت:بعد از برگزاری انتخابات پیشنهادهای مختلفی به اینجانب و همکارانم در بنیاد امید ایرانیان برای استفاده از ظرفیت ایجاد شده جهت بازسازی تشکیلاتی اصلاح طلبان شده است و کماکان در حال بررسی این موضوع هستیم.
وی در همین ارتباط خاطرنشان کرد:در صورتیکه حزب فراگیر جنبه عملیاتی پیدا کند مطمئنا از نظر مشورتی فعالان اصلاح طلب و اصولگرا استفاده خواهد شد.
عارف با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان نشان دادند به دنبال قدرت نیستند ،به عدم شرکت ۲۷ درصد مردم در انتخابات به دلایل گوناگون اشاره کرد و گفت:باید عدم شرکت ۲۷ درصدی مردم بررسی و آسیب شناسی شود و بدنبال جذب ۱۰۰ درصدی مردم باشیم.
وی همچنین با اشاره به اعلام آمادگی برای کمک به دولت دکتر روحانی ،تصریح کرد:خدمت برای ما چه در ساختار دولت باشد چه خارج از دولت فرض است و تجربیاتمان را مطمئنا در اختیار دولت دکتر روحانی قرار خواهیم داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آنچه در یاد مردم کشورمان می‌ماند خدمت گذاری بی‌منت مسئولان همراه با صداقت آنهاست،یادآور شد:در طی سالیان اخیر آمارهایی از سوی برخی مسئولان اجرایی  به مردم داده شد که متاسفانه با واقعیت فاصله داشت و انتظار است در مدت کم باقی مانده از عمر دولت فعلی از تکرار آمارهای غلو آمیز خودداری شود.مردم واقعیات کشور را با تمام وجود حس می کنند و شایسته است واقعیات به مردم گفته شود.
گفتنی است در این دیدار برخی از نمایندگان ادوار استان ایلام طی سخنانی خواستار انسجام اصلاح‌طلبان با تشکیل حزبی فراگیر توسط دکتر عارف شدند.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

51 - = 41