۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶

بدعت عجیب برای شهردار نگه داشتن قالیباف

محمدمهدی مفتح که موفق شد در انتخابات میان دوره ای مجلس از تویسرکان وارد مجلس شود، در انتخابات شوراهای شهر تهران نیز انتخاب شده است. گفته می شود به دلیل آنکه عضویت در شوراها شغل محسوب نمی شود مفتح در شورای شهر تهران خواهد ماند تا بتواند در مجلس، امور مربوط به شهر تهران را پیگیری کند.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

در پی تغییر ترکیب شورای شهر تهران و اکثریت شدن لیست اصلاح طلبان، سایت مشرق از بدعت عجیبی خبر داده که طبق آن، فردی می تواند همزمان هم نماینده مجلس باشد و هم عضو شورای شهر!

مشرق نوشت: *محمدمهدی مفتح که موفق شد در انتخابات میان دوره ای مجلس از تویسرکان وارد مجلس شود، در انتخابات شوراهای شهر تهران نیز انتخاب شده است. گفته می شود به دلیل آنکه عضویت در شوراها شغل محسوب نمی شود مفتح در شورای شهر تهران خواهد ماند تا بتواند در مجلس، امور مربوط به شهر تهران را پیگیری کند.

با این استدلال و شغل نبودن عضویت شورای شهر، اعضای شورا قاعدتا همزمان وزیر هم می توانند بشوند!

این رسانه ها که به هر قیمت در صدد تغییر ترکیب شورا هستند، شایعاتی هم درباره رفتن اعضای اصلاح طلب شورای شهر به دولت مطرح کرده که به نظر خلاف واقع است:

به نوشته مشرق، احتمال پیوستن برخی اعضای شورای شهر تهران به کابینه و دولت حسن روحانی وجود دارد. احمد مسجدجامعی، مهدی حجت و احمد دنیامالی از جدی ترین این گزینه ها هستند. حجت و دنیامالی در هر دو لیست اصولگرایان و اصلاح طلبان برای شورای شهر حضور داشتند.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

46 - = 38