۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶

خاطره رضا کیانیان از شهید بهشتی

رضا جان تئوری‌های انقلاب این طور نیست که تو فهمیده‌ای. تو نمی‌توانی زیبایی و رفاه را نفهمی و بعد از انقلاب رفاه را به وجود آوری. باید تمرین کنیم که زندگی خوب چطوری است تا بتوانیم زندگی خوبی به مردم بدهیم.

mobareze.ir - kianian«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): «شما چطور انقلابی هستید که مبل و یخچالی مدل بالا و پر از گوشت و … دارید و این طور زندگی می‌کنید؟»

به گزارش ایسنا، پارس توریسم نوشت: رضا کیانیان بازیگر مطرح سینما که از عید فطر با فیلم «هیچ کجا هیچ کس» به سینماها می‌آید مدت‌ها قبل در مصاحبه‌ای خاطره جالبی از دیدار با شهید بهشتی بازگو کرده است.

کیانیان چند سال پیش در مصاحبه بسیار مفصلی با ماهنامه «صنعت سینما» در بخش‌هایی از این مصاحبه درباره دیدار باشهید بهشتی در زمان انقلاب می‌گوید: در زمان انقلاب از جمله خاطرات جالبم دیدار با شهید بهشتی بود. روزی به خانه ایشان در پل رومی‌رفتم. برایم جالب بود که که در اتاق پذیرایی مبل داشت و بوی ادکلن می‌داد.

رضا کیانیان که در آن دوران خودش به شدت شخصیتی انقلابی بوده خطاب به شهید بهشتی می‌گوید: شما چطور انقلابی هستید که مبل و یخچالی مدل بالا و پر از گوشت و … دارید و این طور زندگی می‌کنید؟

خندید وگفت: رضا جان تئوری‌های انقلاب این طور نیست که تو فهمیده‌ای. تو نمی‌توانی زیبایی و رفاه را نفهمی و بعد از انقلاب رفاه را به وجود آوری. باید تمرین کنیم که زندگی خوب چطوری است تا بتوانیم زندگی خوبی به مردم بدهیم.

به گفته رضا کیانیان شهید بهشتی درادامه اشاره می‌کند که ما اگر نفهمیم خوبی چیست هیچ وقت نمی‌توانیم خوبی را به مردم هدیه کنیم. شهید بهشتی توضیح می‌دهد اینها (ادکلن ومبل و…) از پول تدریس خودم تهیه شده‌اند. ادکلن هم می‌زنم چون همه باید روزی ادکلن بزنند.

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

98 - 94 =