۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶

در رسانه های دانشگاه آزاد چه خبر است؟

آیا در کشور اسلامی که رهبر فرزانه و بزرگوارش روزانه از مکان های مختلف بازدید می کنند، به خانواده شهدا سر کشی می کنند ،به دیدن کودکان و جانباران می روند و صدها دیدار مختلف دارند باید حضور یک مسئولی که روزهای آخر مدیریتش را (به گفته کارشناسان) می گذراند، این چنین در بوق و کرنا شود؟؟

mobareze.ir - univercity«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

انتخاب نوشت:

روزنامه فرهیختگان رسانه وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در اقدامی عجیب وغیرمنتظره بازدید فرهاد دانشجو از ساختمان این روزنامه را با تیتر بزرگ “میهمان سرزده” همراه با ۱۷ عکس گوناگون از وی را در روز چهارشنبه گذشته روانه بازار کرد.آنان حتی به این موضوع نیز بسنده نکردند و با ارسال پیامک های متعدد برای دانشجویان و مسئولان واحدهای سراسر کشور برای رییس خود سنگ تمام گذاشتند! تصمیم گیرندگان این رسانه در سرمقاله روزنامه ۱۲ تیر با تیتر “فرهاد دانشجو یکی از ماها بود”حضور ایشان را بزرگ،هیجان انگیز،شگفت آور ،صمیمی و… دانستند!

آیا در کشور اسلامی که رهبر فرزانه و بزرگوارش روزانه از مکان های مختلف بازدید می کنند، به خانواده شهدا سر کشی می کنند ،به دیدن کودکان و جانباران می روند و صدها دیدار مختلف دارند باید حضور یک مسئولی که روزهای آخر مدیریتش را (به گفته کارشناسان) می گذراند، این چنین در بوق و کرنا شود؟؟ قطعا اقدام عجیب این رسانه را که با پول بیت المال اداره می شود باید در راستای ریخت و پاش های رسانه ای این مجموعه دانست.سوال نگارنده از مسئولان دانشگاه آزاد این است : با چه اجازه و پشتوانه ای هزینه بیت المال را صرف تبلیغ برای رییس خود می کنید؟آیا در کشور و جهان اتفاق خاصی نیفتاده بود تا بتوان آن را بعنوان تیتر یک روز چهارشنبه کار کرد؟

البته پیشتر نیز در سالنامه جدید دانشگاه آزاد ، ۵۸عکس در ژست های مختلف از فرهاد دانشجو به چاپ رسیده بود، در حالی که یک عکس تکی از هاشمی رفسنجانی وجود ندارد! و حتی جمله معروف امام راحل در خصوص دانشگاه آزاد نیز که نام هاشمی را برده بودند به صورت عجیبی تحریف شده است!در ویژه نامه هایی نیز که در سال گذشته روزنامه فرهیختگان به چاپ رسانیده بود، تمام مصاحبه ها و تصاویر را با محوریت شخص فرهاد دانشجو انجام داده بودند!!رسانه دیگر دانشگاه آزاد یعنی خبرگزاری آنا نیز روزانه مصاحبه و تصاویر مختلفی را از رییس کل خود (فرهاد دانشجو)بر روی خروجی می برد تا در مسابقه تملق با همسایه اش (روزنامه فرهیختگان) کم نیاورد!

علی ایحال امیدواریم دیگر شاهد این دست اقدامات سخیف در روزنامه ای که مخاطب کشوری دارد و با شهریه هزاران دانشجو اداره می شود نباشیم.والسلام…

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 2 = 3