۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲

مراسم توهین آمیز سپاه شیراز + عکس

سپاه شیراز نه تنها به بهانه‌ی برگزاری جشن تولد برای مقام معظم رهبری، صراحتاً با فرمایشات و توصیه‌های رهبری مخالفت کرده است بلکه در یک اقدام توهین آمیز و دون شأن و جایگاه رهبر معظم انقلاب، برنامه‌ی سالروز تولد ایشان را همراه با برنامه هایی همچون «تردستی» اعلام کرده است!

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در اقدامی غیرعقلانی، خلاف شرع و دور از انتظار تصمیم دارد به مناسب سالروز تولد مقام معظم رهبری ویژه برنامه‌ای را در شیراز برگزار کند!

یکی از سایت های خبری شیراز با اعلام این خبر نوشت: این برنامه با همکاری موسسه خیریه متوسلین به حضرت زهرا(س) و اداره اوقاف ناحیه سه شیراز، ۲۴ تیرماه در تالار حافظ ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد و سردار یدالهی نیز سخنران مراسم اعلام شده است.

sepah

برگزاری جشن تولد برای مقام معظم رهبری درحالی توسط سپاه شیراز برنامه‌ریزی شده است که رهبر معظم انقلاب به صراحت با برگزاری چنین جشن‌هایی به مناسبت تولدشان مخالفت و مسئولان را از چنین اقداماتی نهی کرده‌اند. به عنوان مثال چندی پیش در یکی از استان‌های کشور به مناسبت سالروز تولد رهبر انقلاب جشنی برپا و از برخی مسئولان برای حضور در این مراسم دعوت کرده بودند که پس از رسیدن این خبر به آیت‌الله خامنه‌ای، ایشان در حاشیه‌ی برگه‌ای که حاوی آن خبر بود نوشته‌اند:
«این کار غلط است، این تولد و امثال آن هیچ جشنی ندارد؛ برگزارکنندگان، مسئول وقت و عمر و اموالی هستند که در این کار صرف و ضایع می‌شود. من از کسی که برای تولد من جشن می‌گیرد به هیچ وجه متشکر نمی‌شوم و او را مسئول زیان‌های این کار هم می‌شناسم»جای تعجب و انتقاد دارد که مسئولان فرهنگی سپاه شیراز چگونه به خود اجازه داده‌اند، خودسرانه با وجود مخالفت صریح رهبر معظم انقلاب از بیت‌المال برای برگزاری چنین مراسمی هزینه کنند و سطح شهر را از بنرهای این جشن تولد پر کنند؟! آیا مسئولان سپاه که ادعای ولایت‌مداری و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب را دارند، کمی هم فکر کرده‌اند که خسارت‌های اجتماعی اینگونه مراسمات در جامعه و قضاوت مردم چه خواهد بود؟!سپاه شیراز نه تنها به بهانه‌ی برگزاری جشن تولد برای مقام معظم رهبری، صراحتاً با فرمایشات و توصیه‌های رهبری مخالفت کرده است بلکه در یک اقدام توهین آمیز و دون شأن و جایگاه رهبر معظم انقلاب، برنامه‌ی سالروز تولد ایشان را همراه با برنامه هایی همچون «تردستی» اعلام کرده است!لازم است مسئولان این برنامه هرچه سریع‌تر ویژه برنامه جشن تولد مقام معظم رهبری را لغو کنند و برگزارکنندگان آن از رهبر انقلاب و آحاد جامعه بویژه شهروندان شیرازی و دوستداران ولایت عذرخواهی نمایند و هزینه‌های صورت گرفته را به بیت‌المال برگردانند.

 منبع: الف
:::

۲ دیدگاه

  1. Alireza Jafarian :

    با سلام و عرض ادب , آیا درست است که جمهوری اسلامی با برداشتهای گروه -های اجتهادی شیعی از اسلام باید اداره شود . اگر چنین است پس چرا احزاب بر این اساس شکل نمیگیرند ؟شاید هنوز در عمل اجتهاد تخصصی نشده ؟ویا مجتهدین به جمهوری اسلامی معتقد نیستند تا بدینگونه مسلمانان را هدایت و رهبری نمایند و از این حزبهای خلق الساعه چون وصله ناجور هم کاری ساخته نیست. با تشکر جعفریان

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

19 - 14 =