۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵

منتجب‌نیا: حنای‌کفن‌پوشان، دیگر رنگی ندارد

مردم با رای بالای خود اثبات کردند که به شدت مخالف حرکت‌های افراطی هستند بنابراین افراطیون باید یا خود را اصلاح کنند و یا اینکه حرکت‌های خود را در جای دیگری اجرایی کنند چراکه این حرکت‌ها دیگر درجامعه ما جایگاهی ندارد امروز کفن پوشی رنگ و لعاب خود را برای ما از دست داده است و اگر افرادی به خاطر منافع سیاسی و تمایلات شخصی و جناحی کفن بپوشند و به خیابان‌ها بیایند امروز مردم آن‌ها را مورد استهزا قرار می‌دهند چون ۸ سال سکوت آنها غیر از جناحی و سیاسی بودنشان مساله دیگری را به ذهن متبادر نمی‌کند.

منتجب‌نیا: حنای‌کفن‌پوشان، دیگر رنگی ندارد

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: کشور ما با عقلانیت و تدبیر و قانون اداره خواهد شد در غیر این صورت هر کسی می‌تواند پارچه بپوشد و علیه دیگران حرکت کند این حرکت زشتی است که در سال‌های گذشته بنیان گذشته شد اما عمر آن سپری شده است کفن پوشان، امروز باید لباس کار بپوشند و بدانند که دیگر نمی‌توانند از کفن پوشی ارتزاق کنند.

حجت الاسلام منتجب‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص بازگشت آیت الله هاشمی به تریبون نماز جمعه عنوان کرد: هاشمی از سرمایه‌های بزرگ و بی‌نظیر کشور و انقلاب ما است سرمایه‌ای که دیگر جایگزینی برای او وجود ندارد و وجود او برای ملت و نظام غنیمت بزرگی است. وی گفت: سال‌ها است که ملت از وجود هاشمی در تریبون نماز جمعه بی‌بهره است چراکه مورد بی‌مهری و تخریب قرار گرفته است که یکی از این بی‌مهری‌ها محروم کردن مردم از خطبه‌های جمعه ایشان است.
وی افزود: نماز جمعه جایگاهی دارد که باید یاران ملت و انقلاب در آن جای بگیرند کسانی که حرفشان همواره در جامعه سند است و هاشمی این ویژگی را دارد چراکه خطبه‌های وی بعد از انقلاب به عنوان یکی از اسناد مهم کشور مطرح می‌شود. وی شناسنامه انقلاب است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: بازگشت هاشمی به تریبون نماز جمعه می‌تواند جایگاه امامت جمعه را به وضع و اعتبار گذشته خود برگرداند. برای هاشمی امامت نماز جمعه تهران افتخار نیست بلکه حضور او به نمازجمعه و جایگاه امامت جمعه افتخار می‌دهد چراکه ایشان حرف‌هایی می‌زنند که مستند بوده و از متن انقلاب است. وی با تاکید براینکه هاشمی چکیده مطالبات و دیدگاه‌های امام رادر مورد اسلام و مسائل سیاسی مطرح می‌کند، گفت: برای همین، جای هیچ اشکال و خدشه‌ای در سخنان هاشمی وجود ندارد افراطیون نیز باید بدانند که دوره آن‌ها به سر رسیده است. امروز کار کفن پوشی و ایجاد تشنج و تخریب و هوچی‌گری در کشور از نظر مردم به پایان رسیده است و هیچ اعتباری ندارد.

منتجب نیا ادامه داد: مردم با رای بالای خود اثبات کردند که به شدت مخالف حرکت‌های افراطی هستند بنابراین افراطیون باید یا خود را اصلاح کنند و یا اینکه حرکت‌های خود را در جای دیگری اجرایی کنند چراکه این حرکت‌ها دیگر درجامعه ما جایگاهی ندارد امروز کفن پوشی رنگ و لعاب خود را برای ما از دست داده است و اگر افرادی به خاطر منافع سیاسی و تمایلات شخصی و جناحی کفن بپوشند و به خیابان‌ها بیایند امروز مردم آن‌ها را مورد استهزا قرار می‌دهند چون ۸ سال سکوت آنها غیر از جناحی و سیاسی بودنشان مساله دیگری را به ذهن متبادر نمی‌کند.

 

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

51 - = 50