۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵

فعالیت حزب اعتماد ملی از سر گرفته شد

با توجه به این‌که تعداد قابل توجهی از اعضای شورای مرکزی جزء دبیران استانی حزب هستند و حضورشان به شکل مستمر در تهران مقدور نیست، قرار شد جلسات بین فصلی را دفتر سیاسی حزب برگزار کنیم که البته تصمیمات دفتر سیاسی حزب با هماهنگی و محوریت آقای منتجب‌نیا به عنوان قائم مقام دبیر کل حزب صورت می‌گیرد.

haghshenas«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: با توجه به این‌که مشکلات پیش روی این حزب در ۴ سال گذشته تا حدودی مرتفع شده است، بنابراین حزب اعتماد ملی برگزاری جلسات شورای مرکزی خود را در دستور کار قرار داده است.

 

محمدجواد حق‌شناس با اعلام این خبر به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: اولین نشست شورای مرکزی حزب اعتماد ملی قبل از آغاز ماه رمضان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: این جلسه ۳ مصوبه داشت که عبارتند از حمایت از رئیس جمهور منتخب، برگزاری فصلی جلسات شورای مرکزی و آمادگی حزب برای همکاری با آقای روحانی.

این فعال سیاسی در ادامه با بیان این که همین شورای مرکزی فعلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد اظهار کرد: با توجه به این‌که تعداد قابل توجهی از اعضای شورای مرکزی جزء دبیران استانی حزب هستند و حضورشان به شکل مستمر در تهران مقدور نیست، قرار شد جلسات بین فصلی را دفتر سیاسی حزب برگزار کنیم که البته تصمیمات دفتر سیاسی حزب با هماهنگی و محوریت آقای منتجب‌نیا به عنوان قائم مقام دبیر کل حزب صورت می‌گیرد.

حق شناس افزود: در مورد تعیین دبیر کل حزب در جلسه شورای مرکزی هیچ تصمیمی گرفته نشده است، زیرا همه‌ی اعضای شورای مرکزی مصمم هستند تا وضعیت دبیر کل این حزب پیگیری شود و یکی از مباحثی که مورد تایید قرار گرفت این بود که در دیدار با آقای روحانی وضعیت دبیر کل حزب در چارچوب قانون مورد پیگیری قرار بگیرد.

این عضو شورای مرکزی اعتماد ملی در پایان افزود: جلسه بعدی شورای مرکزی این حزب در شهریور ماه برگزار می‌شود.

:::

برچسب‌ها:

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 6 = 2