۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷

شباهت جثه احمدی نژاد با استان سمنان!

محمدرضا رحیمی باز هم با یک توصیف غیرمنتظره از احمدی نژاد تمجید کرد. معاون اول رئیس جمهور که پیش از این جملات عجیبی در مدح احمدی نژاد گفته بود، امروز از آخرین تریبون هایی که در دولت دهم در اختیارش قرار می گیرد استفاده کرد و در جمع مردم حسین آباد کالپوش گفت:استان سمنان همانند احمدی نژاد جثه اش کوچک ولی اراده اش قوی است.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

رحیمی در حالی جثه احمدی‌نژاد را با مساحت استان سمنان مقایسه کرده که بر اساس تقسیمات کشوری استان سمنان هفتمین استان بزرگ کشور است و با ۹۷٬۴۹۱۱کیلومتر مربع مساحت، بالاتر از استان‌های پهناوری مثل خراسان شمالی ، هرمزگان و خوزستان قرار دارد.

 

به گزارش مبارزه به نقل از مهر، به جز کرمان و خراسان رضوی ، استان‌های زادگاه روسای جمهور پیشین کم مساحت‌تر از استان سمنان هستند. استان یزد، زادگاه سید محمد خاتمی با ۷۳٬۹۴۱کیلومتر مربع مساحت، هشتمین استان بزرگ ایران به حساب می آید، آذربایجان شرقی، زادگاه اجدادی رهبر معظم انقلاب با ۴۵٬۶۵۰کیلومتر مربع مساحت یازدهمین استان پهناور ایران و خراسان رضوی محل تولد ایشان چهارمین استان کشور از لحاظ وسعت می باشد، همدان، زادگاه بنی صدر -رئیس‌جمهور مخلوع- با ۱۹٬۳۶۸کیلومتر مربع مساحت از نظر وسعت در رده بیست و سوم استان های پهناور کشور قرار دارد و استان کرمان، زادگاه هاشمی رفسنجانی با مساحت ۱۸۱٬۷۸۵ کیلومتر مربعی اش اولین استان پهناور ایران است.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 2 = 8