۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰

به موقع پاسخت را می‌دهم، عزیز من

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تعجب می‌کنم به خاطر اینکه یک خبرنگاری که مدیرعامل شده اینطور حرف‌هایی را بر زبان بیاورد.

به موقع پاسخت را می‌دهم، عزیز من

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

محمد رویانیان اظهار داشت: من واقعا تعجب می‌کنم از کسی که از خبرنگاری به مدیرعاملی رسیده است و تعجب می‌کنم از کسی که این حرف‌ها را به زبان آورده است. همه خبرنگاران بسیار تلاشگر، زحمتکش و متفکر هستند اما ایشان که از خبرنگاری به مدیرعاملی رسیده تعجب می‌کنم چرا این حرفها را زده است. رویانیان ادامه داد: نمی‌خواهم جواب دهم چون تیم نیاز به آرامش دارد اما آقای عزیز به موقع جواب شما را خواهم داد. عزیز من نگران نباش. بالاخره همه چیز مشخص خواهد شد. رویانیان خاطرنشان کرد: من هیچ وقت به بازیکنانم نگفتم که علیه کسی حرف بزنید یا دنبال جار و جنجال باشید چون از این عادت‌ها ندارم. فقط این را گفتم که برخی‌ها بدانند. مدیرعامل قرمز‌پوشان یادآور شد: شما به خودتان اجازه داده‌اید و در خصوص من و ستاد سوخت هم حرف زده‌اید. عزیز من وقتی که من در ستاد سوخت بودم برای شما که خیلی منفعت داشت پس چرا ناراحتید؟ البته من باز هم می‌گویم الان مهمترین وظیفه من خدمت به هواداران و نوکری مردم است. وقت ندارم که زیاد جواب این حرف ها را بدهم البته نمی‌دانم چرا بعضی‌ها در خصوص برخی حرف های من که اسمی از کسی نیاورده‌ام ناراحت شده‌اند. این برای من و مردم خیلی جالب است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:معتقدم آنهایی که از پرسپولیس شکایت نکرده اند برای پرداخت طلبشان واجب ترند. محمد رویانیان عنوان کرد:در این جلسه لیست بدهی باشگاهها را آوردند.استقلال اول است؛پرسپولیس دوم و تراکتور سوم.اینجا هم استقلال اول است.این بدهی ها واقعی نیست چون فقط شامل طلب کسانی می شود که به کمیته انضباطی شکایت کرده اند.خیلی ها هم هستند که هنوز شکایت نکرده اند.یک سری آدم های باشخصیت که به باشگاهشان عرق دارند،شکایت نکرده اند.بدهی که کمیته انضباطی اعلام کرده یک بدهی حقیقی نیست. وی ادامه داد:نکته دیگر اینکه گفتیم فوتبال ایران هزینه ای است.هیچ باشگاهی درآمد ندارد.چون زیر ساخت ندارد.فوتبال ما تجارت ندارد.فوتبال صنعتی نداریم.بنابراین هر کسی که در فوتبال ما هست خرج می کند.تیم های صنعتی از کارخانه هایشان پول می آورند و خرج می کنند.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد:حکم کمیته انضباطی یک طرفه است چون خود ما هم طلبکار هستیم.پول ما را بابت حق پخش و بلیط فروشی نداده اند و همین باعث شد بدهکار بمانیم.حقوق ما را که نداده اند که حالا تعلیق کنند.در حق پخش و بلیط فروشی حق ما را نداده اند.این حکم یکطرفه است.اشکال ندارد.۸ تیم هستیم که می خواهند تعلیق کنند.لیگ با ۸ تیم برگزار می شود. وی درباره اینکه آیا از جلسه قهر کرده است گفت:نه به قرآن.جلسه مهمی داشتم که باید به آن برسم.به هر حال گفتم طلب ما چقدر است.آن را بدهید تا بدهی مان را پرداخت کنیم. وی ادامه داد:قصد دارم یک کمیته بررسی بدهی پرسپولیس درست کنم.معتقدم آنهایی که از پرسپولیس شکایت نکرده اند برای پرداخت طلبشان واجب ترند.باید دست آنهایی که طلب دارند را بوسید. مدیرعامل پرسپولیس درباره اختلافش با فتح الله زاده گفت:طبق معمول اینجا شوخی می کنیم و بعد می رویم علیه یکدیگر حرف می زنیم.هر چی ما شوخی می کنیم او جدی می گیرد.او جدی می گیرد و من شوخی می کنم.

رویانیان درباره ابراز تمایل پرسپولیس به جذب کاپیتان تیم ملی اظهار داشت:نکونام را می خواهیم.نکونام ملی است.اصلا استقلالی نیست.فامیلش هایش استقلالی هستند و مرتب می گویند او استقلالی است. وی درباره اینکه نکونام بازوبند آبی را در بازی تیم ملی با لبنان بوسید گفت:او نمی دانست آبی است.آمد ببوسد بعد دید آبی است. رویانیان درباره پرسپولیسی شدن خلعتبری گفت:دولت و فدراسیون کمک کنند تا پول عجمان را بدهند و خلعتبری پرسپولیسی شود.

منبع: بهار نیوز
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 56 = 65