۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰

صدا و سیما از لجبازی با افکار عمومی ملت دست بردارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس،‌ مسئول فزونی یافتن بیماری‌ها، اعتیادها و ناهنجاری‌های افراد را دولت، صدا سیما و در یک کلام اجتماع دانست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کمال الدین پیرموذن در یادداشتی چاپلوسی، تعریف و تمجیدهای اغراق‌آمیز، و استفاده ابزاری از مقدسات مردم را از جمله عواملی دانست که بنیان بسیاری چیزها در کشور را نابود کرده است.

در این یادداشت که با نام “غلو در مداهنه تا کجا؟!” نگاشته شده، آمده است:

کانون اصلی مشکلات کشور، پرواز تورم، کسری بودجه، چاپلوسی و غلو در مداهنه مسئولان و نیز اقدامات و رفتارهای فراقانونی رئیس جمهور است.

کشور از محاسبات سرانگشتی، ماست مالی های متعدد مالی و بخشش‌های سلیقه‌ای در خور توجه، صدقه پروری، سوداگری‌های هدایت شده مورددار، واردات بی‌رویه مشکوک و به ویژه رفتارهای نازیبای اقتصادی دولت با توسل به نام‌های زیبا، کم زیان و خسارت ندیده است.

زشت‌ترین عملی که در حق یک انسان، یک رئیس جمهور و یک جامعه مشاهده می‌گردد تملق، چاپلوسی، مداهنه غلوآمیز و دروغ پردازی در حق آنان و جوامع است.

راست‌نمایی‌های دروغ آماری و غیر آماری، تعریف و تمجیدهای اغراق آمیز، استفاده ابزاری از مقدسات مردم، بنیان بسیاری چیزها را نابود کرده است و باورسوزی در جوانان را دامن زده است؛ از طرف دیگر آثار زیانبار مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه فراوان است.

انسان فرزند جامعه‌ای است که در آن پرورش یافته است. در مورد علت بیماری‌ها، اعتیادها و ناهنجاری‌های افراد هم که فزونی یافته است، بیشتر از آنکه خود فرد مسئول باشد، دولت، صدا سیما و در یک کلام اجتماع مسئول است.

صدا و سیما بایستی از لج و لجبازی با افکار عمومی و مکنونات قلبی ملت دست بردارد.

اگر در خواب بیهوشی، نباشد گوش صائب / به حرفی می‌توان تعریف کردن داستانی را

همه صاحب منصبان نظام، فقط و فقط بایستی به کارآمدتر شدن نظام اجرایی، قضایی و نیز تقبینی و رسانه ملی بکوشند.

امام علی(ع) می‌فرمایند: «ما جایگاه میانه‌ایم، عقب‌افتادگان باید به ما ملحق شوند و تندروان غلو کننده باید به سوی ما بازگردند؛» (حکمت ۱۰۹)

شهید دکتر بهشتی نیز تأکید نموده‌اند «اسلام دین امید و نشاط است نه اندوه و یأس». امیدوارم همگان با گفتار و کردارشان، امیدواری ملت بویژه جوانان کشور را با عدم تحقق حماسه اقتصادی مورد تأکید رهبری فرزانه نظام، برنامه های رئیس جمهور منتخب و درخواست ها و مطالبات مردمی، نسوزانند.

منبع: انتخاب

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

39 - 38 =