۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰

آغاز به کار شاخه استان قزوین سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با هدف سازمان دهی و ایجاد انگیزه و با توجه به زمینه های فعالیت مناسب در استان قزوین می کوشد تا در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به منظور اعتلای کشور با انسجام دانشجویان برگی نو از فعالیت سیاسی در استان را ورق بزند.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

شاخه استان قزوین سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار طی بیانیه‌ای آغاز فعالیت خود را اعلام کرد.

نگاهی به تاریخ معاصر کشور نشان می دهد که مردم ایران به صورت مطلوب نتوانسته‌اند نظرات خود را در غالب احزاب و گروه ها بیان کرده و آن را در جریان اداره امور جامعه جاری سازند.

 

پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز متاسفانه تحزب نتوانست به عنوان حرکتی مثبت و در راستای دموکراسی و ابزاری برای اعمال نظر مردم نمود پیدا کند.

 

در هر صورت در جهان متمدن امروز تغییر و تحولات به صورت مسالمت آمیز بوده و گردش نخبگان به صورت عمده از مجاری احزاب و گروه های رسمی و دیالکتیک منطقی می گذرد.

 

شاید اگر در سال ۸۸ و یا دوره‌های پیش از آن احزابی برای اعمال نظرسیاسی تفکرات مختلف اجتماعی وجود داشت آن وقایع تلخ رخ نمی نمود، لذا سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با هدف سازمان دهی و ایجاد انگیزه و با توجه به زمینه های فعالیت مناسب در استان قزوین می کوشد تا در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به منظور اعتلای کشور با انسجام دانشجویان برگی نو از فعالیت سیاسی در استان را ورق بزند به امید آنکه تلاش این تشکیلات در استان قزوین آغازگر تلاشی ارزشمند برای پیشبرد اصلاحات در استان و کشور باشد.

 

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 23 = 33