۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱

وقتی الهی قمشه‌ای از اردوی تیم ملی قهر کرد!

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): «آقای الهی قمشه‌ای را آوردند برای روحیه دادن به تیم و کار روانی روی بازیکنان اما بازیکنان تیم ملی آن‌قدر او را مسخره کردند که آقای قمشه‌ای قهر کرد و رفت.» به گزارش ایسنا به نقل از قانون‌آنلاین، تیمی که برای حضور درجام جهانی۹۸ به فرانسه رفت، حاشیه‌های [...]

541.JPG«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

«آقای الهی قمشه‌ای را آوردند برای روحیه دادن به تیم و کار روانی روی بازیکنان اما بازیکنان تیم ملی آن‌قدر او را مسخره کردند که آقای قمشه‌ای قهر کرد و رفت.»

به گزارش ایسنا به نقل از قانون‌آنلاین، تیمی که برای حضور درجام جهانی۹۸ به فرانسه رفت، حاشیه‌های زیادی داشت. چه قبل از جام و چه در حین جام اتفاقات زیادی افتاد و برای مربیان وقت تیم ملی خیلی سخت بود که بازیکنانی مثل خداداد، دایی و … را کنترل کنند.

هر چند وقت یک‌بار اسرار پشت پرده اتفاقات آن زمان فاش می‌شود و اکنون که تیم ۹۸ با آن شرایط در بازی نمادین پریشب حاضر شد و بار دیگر ستاره‌های آن زمان در رسانه‌ها مطرح شدند، فرصت خوبی است تا یکی از حاشیه‌های آن زمان را برای اولین بار افشا کنیم.

فرشاد فلاحت‌زاده، یکی از ملی‌پوشان آن زمان می‌گوید: «تیم حاشیه‌های زیادی داشت و نمی‌شد ما بازیکنان را جمع کرد. مثلا یک بار وقتی در اردوی ایتالیا بودیم آقای الهی قمشه‌ای را آوردند برای روحیه دادن به تیم و کار روانی روی بازیکنان. اما بازیکنان تیم ملی آن‌قدر او را مسخره کردند که آقای قمشه‌ای قهر کرد و رفت. حتی کریم باقری و خداداد عزیزی و استاداسدی پوست تخمه پرت می‌کردند روی سر ایشان.»

منبع: ایسنا

:::

۱ دیدگاه

  1. masoud :

    به نظرم این صحبت صحیح نباشد(به خصوص برای آقای باقری و استاداسدی). همه ما آقای کریم باقری را می شناسیم. ایشان اخلاقی ترین بازیکن دهه فوتبال ایران هستند و به نظرم این کار ناپسند از این بازیکنان (به خصوص آن دو بازیکن ) بعید است.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

87 - = 86