۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱

حاشیه‌های مراسم افطاری حزب اسلامی کار

مراسم افطاری حزب اسلامی کار،با حضور برخی از چهر‌ه‌های اصلاح‌طلب برگزار شد.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

مراسم افطاری حزب اسلامی کار دیشب (دوشنبه) در تالار سجاد با حضور شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره)، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، الهه راستگو، فائزه هاشمی، حجت‌الاسلام رهامی، حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار و سید محمد غرضی از نامزدهای ریاست‌جمهوری یازدهم برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

*سیدمحمد غرضی نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم از سوژه‌های جذاب برای عکاسان در این مراسم بود و وی با حضور در جمع خبرنگاران به سؤالات آنان پاسخ داد.

*مصطفی کواکبیان نیز دیگر میهمان این افطاری بود که با خبرنگاران مصاحبه نکرد و در پاسخ به سؤالات آنها گفت که «روزه سکوت گرفته‌ام».

*سید هادی خامنه‌ای به عنوان سخنران مراسم افطاری حزب اسلامی کار طی سخنانی به این حدیث که ای مردم در دوره زندگی شما فرصت‌هایی است یا به تعبیر این روایت بادهای مفیدی می‌وزد که باید خود را در معرض این وزش‌ها قرار داد و از این فرصت استفاده لازم را برد، اشاره کرد و از جنبه‌ عبادی و همچنین سیاسی و اجتماعی آن را مورد بررسی قرار داد.

*فائزه هاشمی، دیگر مهمانی بود که در این مراسم حضور داشت اما زود مراسم را ترک کرد.

*یکی دیگر از نکات جالب توجه، حضور حجت‌الاسلام موسوی تبریزی بود که پس از پایان مصاحبه با خبرنگاران به دلیل شباهت زیاد با برادرش گفت که البته من موسوی تبریزی برادر موسوی تبریزی دبیرکل مجمع محققین و مدرسین هستم!

منبع: تریبون

:::

 

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 64 = 73