۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲

روح‌الله حسینیان از افتخار به «قاتل» بودن تا افتخار به پرتاب گوجه فرنگی!

آیا روح‌الله حسینیان در طول 14 سال گذشته و این همه فراز و نشیب تحت تأثیر شعارهای جامعه مدنی و گفت‌و‌گوی تمدن‌ها و تسامح و تساهل و مدارا با مخالف و ... خاتمی و اصلاح‌طلبان واقعا سیر تکاملی داشته و از یک قاتل به اعتراف خودش به پرتاب کننده گوجه فرنگی ارتقا پیدا کرده است؟! اگر این‌گونه باشد باید بگوییم که واقعا جنبش اصلاحات در افرادی مانند خسرو خوبان هم تأثیر گذاشته و امثال آنان را هم متحول کرده است!

bigdeli«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس جامعه مجازی: رحمت الله بیگدلی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، در صفحه فیس بوک خود نوشت:

دو اظهار نظر جالب و متفاوت از روح‌الله حسینیان (خسرو خوبان سابق) و سه سؤال
• روح‌الله حسینیان در تابستان غم‌آلود ۱۳۷۸ و افشای ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای در کسوت یک نیروی عملیاتی: آخه باباجون ما خودمان یک زمان قاتل بودیم!
• روح‌الله حسینیان در تابستان ۱۳۹۲ در کسوت نماینده مجلس گفت: در صورت حضور جک استراو در مراسم تحلیف روحانی، من با گوجه‌فرنگی از او پذیرایی می‌کنم!

hoseinian

• سه سؤال در باره اظهارات روح‌الله حسینیان (خسرو خوبان سابق):
در باره این دو اظهارنظر روح‌الله حسینیان در دو بازه زمانی متفاوت سه سؤال ذیل به ذهن متبادر می‌شود:
۱٫ آیا روح‌الله حسینیان در طول ۱۴ سال گذشته و این همه فراز و نشیب تحت تأثیر شعارهای جامعه مدنی و گفت‌و‌گوی تمدن‌ها و تسامح و تساهل و مدارا با مخالف و … خاتمی و اصلاح‌طلبان واقعا سیر تکاملی داشته و از یک قاتل به اعتراف خودش به پرتاب کننده گوجه فرنگی ارتقا پیدا کرده است؟!
اگر این‌گونه باشد باید بگوییم که واقعا جنبش اصلاحات در افرادی مانند خسرو خوبان هم تأثیر گذاشته و امثال آنان را هم متحول کرده است!

۲٫ یا این‌که نه، این روح‌الله حسینیان، همان خسرو خوبان سابق است، اما فقط از غم بی‌آلتی افسرده است و شرایط فعلی جامعه و … دیگر به امثال او اجازه آن جولان‌ها را نمی‌دهد!

۳٫ یا این که نه، این روح‌الله حسینیان، همان خسرو خوبان سابق است، اما با توجه به این‌که اکنون در مجلس به ایفای نقش مشغول است، به او گفته‌اند که در کسوت نمایندگی به همان پرتاب گوجه‌فرنگی اکتفا و نقش قبلی خود را به دوستانی که وظیفه سابق او را بر عهده دارند واگذار کند!

:::

۱ دیدگاه

  1. [...] تا ۴ سال دیگر می آید!!! منظور این کاربر این آقا هستن؟ روح‌الله حسینیان از افتخار به «قاتل» بودن تا افتخار به… __________________ در زندگی زخمهایی هست که مثل خوره روح را [...]

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

13 - = 11