۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳ در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد مشهد:

عارف: وکیل هاشمی و خاتمی نیستم/ اصلا نماینده اصلاحات نیستم

کاندیدای احتمالی دور یازدهم ریاست جموری در جمع دانشجویان گفت: اگر هاشمی و خاتمی کاندیدای انتخابات شوند من کنار خواهم کشید و ما به دنبال اجماع هستیم چون شرایط کشور ایجاب می‌کند. من وکیل آقای هاشمی و خاتمی نیستم و حتی اصلا نماینده اصلاحات نیستم و من محمدرضا عارف هستم لطفا موضع آقایان هاشمی و خاتمی را در قبال من از خودشان بپرسی

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته با جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشکده حقوق دانشگاه مشهد دیدار کرد و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

عارف در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در ارتباط با زندانیان سیاسی و اینکه اگر رئیس جمهور شوید، وضعیت زندانیان سیاسی در دولت شما چه می‌شود؟ گفت: بحث آزادی زندانیان سیاسی در حوزه اختیار قوه مجریه نیست که بتوان تعیین تکلیف کرد، اما اگر انتخابات پرشور و حداکثری داشته باشیم حل این مشکل قابل طرح و بحث است.

کاندیدای دور یازدهم ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه موضع شما در قبال براندازان چیست، اظهارداشت: لطفا این سوال را از من نپرسید چون موضع من روشن و قاطع است و از هنجارشکنان و براندازان تبری جسته‌ام.

عارف در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی براینکه برخی افراد در دولت قبلی حضور داشتند و اکنون به صورت فراری در خارج از کشور هستند گفت: این افراد به هیچ عنوان به اصلاحات ربطی ندارند و معاند نظام هستند و هیچ اصلاح‌طلبی از گروه‌های برانداز و سلطنت‌طلب حمایت نمی‌کند.

کاندیدای ریاست جمهوری در پاسخ به سوال دانشجویی که از وی پرسید موضع آقای خاتمی و هاشمی در قبال شما چیست، گفت: من وکیل آقای هاشمی و خاتمی نیستم و حتی اصلا نماینده اصلاحات نیستم و من محمدرضا عارف هستم لطفا موضع آقایان هاشمی و خاتمی را در قبال من از خودشان بپرسید.

وی در ادامه افزود: به نظر من آقای هاشمی رفسنجانی از ستون‌های انقلاب و دلسوزان نظام است و من در برخی مقاطع با ایشان مشورت‌هایی را انجام دادم اگر آقای خاتمی کاندیدا شود من به نفع وی کنار خواهم کشید.

عارف در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری احتمالی آقای هاشمی رفسنجانی و موضع وی نسبت به این موضوع، بیان کرد: اگر این دو عزیز کاندیدا شوند کنار خواهم کشید و ما به دنبال اجماع هستیم چون شرایط کشور ایجاب می‌کند.

همچنین  کاندیدای دور یازدهم ریاست جمهوری در ارتباط با جریان اصولگرایان و اقدامات این جریان در ۸ سال ریاست جمهوری احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: تمام جریانهای اصولگرا پشت دولت هستند  و باید پاسخگوی  نقاط مثبت و منفی و اشتباهات دولت در این ۸ سال باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

33 + = 39