۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۹ سند لامذهبی اهالی خانه سینما منتشر شد!

با پول بیت المال تهمت می زنید؟

تحریف صحبت های اصغر فرهادی، حذف اطرافیان امام خمینی در عکس پیاده شدن از هواپیما، جعل کردن عکس احمدی نژاد با سولانا (لاپوشانی بغل کردن مادر چاوز) از جمله تصاویری بوده است که در خبرگزاری فارس نشان داده شده است.

farsnews1مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): 

این روزها مخالفان اندک خانه سینما در تب و تاب تعطیلی این نهاد فرهنگی هستند. گرچه خود دم از اخلاق و قانونمداری می زنند اما ایشان برای اثبات اتهام لا مذهب خواندن اهالی سینما دست به تخریب و تهمت فراوان می زنند.

به گزارش مبارزه در تازه ترین خبر درباره پرونده خانه سینما، یکی از خبرگزاری ها به نقل از تهران پرس نوشت:

“نشست مطبوعاتی نمایندگان روسای صنوف خانه سینما عصر دیروز در خانه سینما برگزار شد.

در تصاویر منتشر شده این نشست که در روز نوزدهم ماه مبارک رمضان برگزار شده است یکی از کارگردان‌های سینما با بی توجهی به ایام رمضان مشغول به کشیدن پیپ می باشد.

خوب است برخی هنرمندان همانطور که انتظار احترام و توجه برای خود قائل هستند مقداری هم برای ماه خدا و روزه داران این ماه عزیز حرمت و احترام قائل باشند.”

گرچه این خبر پس از ساعاتی از خروجی این خبرگزاری برداشته شد، اما در تصاویری که خبرگزاری مهر از این نشست منتشر کرد، طرز قرار گرفتن دست ابوالحسن داوودی نشان می دهد که وی با دفتر چه ای در حال باد زدن صورت خود است.

davoodi

مناسب است رسانه هایی که از پول بیت المال ارتزاق می کنند، بجای تخریب و تهمت های فراوان در ماه مبارک رمضان، خبر های بی طرفانه و حقیقی به مخاطبین ارائه دهند.

لازم به ذکر است این اتفاق برای اولین بار نیست که در این خبرگزاری می افتد. تحریف صحبت های اصغر فرهادی، حذف اطرافیان امام خمینی در عکس پیاده شدن از هواپیما، جعل کردن عکس احمدی نژاد با سولانا (لاپوشانی بغل کردن مادر چاوز) از جمله خبرهایی بوده است که در خبرگزاری فوق الذکر منتشر شده است.

:::

برچسب‌ها:

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 5 = 5