۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷

پزشکیان: از کلیت دولت قاطعانه دفاع می کنم

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): دکتر مسعود پزشکیان با اعتراض به شیطنت برخی رسانه ها در آستانه ی جلسه ی رای اعتماد به کابینه تصریح کرد: من از کلیت دولت با قاطعیت دفاع خواهم کرد و تلاش می کنیم که کابینه با رای بالایی انتخاب شود تا کابینه ی جدید هر چه زودتر [...]

pezeshkianمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

دکتر مسعود پزشکیان با اعتراض به شیطنت برخی رسانه ها در آستانه ی جلسه ی رای اعتماد به کابینه تصریح کرد: من از کلیت دولت با قاطعیت دفاع خواهم کرد و تلاش می کنیم که کابینه با رای بالایی انتخاب شود تا کابینه ی جدید هر چه زودتر کار خود را شروع کند.

وزیر دولت اصلاحات و نماینده ی مردم تبریز در مجلس با تکذیب صریح مطالب منتسب به خود علیه وزیر پیشنهادی بهداشت، گفت: متاسفم که چند روز مانده به رای اعتماد چنین خبرهای کذبی منتشر می شود. اتفاقا من از وزیر پیشنهادی حمایت می کنم. وزیر پیشنهادی گفته است که به قوانین برنامه معتقد است و خود را مکلف به اجرای آن می داند و لذا بر اساس جمع بندی کمیسیون و بحث های انجام گرفته با وزیر، اعضای کمیسیون با اکثریت آرا قبول کردند که ایشان را تایید کنند و خواهند کرد.

پزشکیان تصریح کرد: باید در مجلس تلاش کنیم که دولت با رای بالا و خوبی تایید شود و کاری باید کنیم که در قدم های اول با مشل مواجه نشوند و در مراحل بعدی اگر هر کسی خلاف قوانین عمل کرد بالاخره طبق قانون نظارت و برخورد خواهیم کرد ولی الان دولت هر چه زودتر باید پا بگیرد؛ آن هم با رای بالا.

پزشکیان در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه جوسازی های در حال انجام، احتمال رای نیاوردن برخی از وزاری پیشنهادی از جمله علی ربیعی وزیر کار وجود دارد؟، گفت: دلیلی برای رای ندادن به گزینه های پیشنهادی وجود ندارد، شاید آنهایی که با روی کار آمدن این آدم ها رانت هایشان قطع می شود تلاش هایی بکنند، وگرنه با شناختی که از آنها داریم هیچ دلیلی برای رای ندادن به آنها نیست.

وی درباره ی افشاگری یکی از نمایندگان در جلسه ی دیروز درباره ی پیشنهاد رشوه ی ۵۰ میلیاردی از طرف شخصی به ربیعی در عوض در اختیار گرفتن «شستا» که زیر نظر وزارت کار است، گفت: باید از خود آقای پیرموذن بپرسید که چه کسی پیشنهاد داده است.

دکتر پزشکیان مصاحبه ی منتسب به خود در روز پنج شنبه در سایتی به نام پارس را از اساس تکذیب کرد.

منبع: پایگاه خبری و تحلیلی انصاف

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

5 + = 12