۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰

سکوت‌پیشگانی که ۸‌سال دم برنیاوردند،حالا‌احساس‌تکلیف کرده‌اند!

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): اسماعیل حسین پور نوشت: عده ای در این مملکت، «هنر» و« نان» و«نام» شان در بدنام ساختن دیگران است، شگفت اینجاست که به نماز می‌ایستند و به قبله روی می‌کنند و قرآن می‌خوانند و قلب از کینه وحسد وکدورت تهی نمی کنند. از اتهام زنی و شایعه وتهمت [...]

ahmadi rohaniمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

اسماعیل حسین پور نوشت:

عده ای در این مملکت، «هنر» و« نان» و«نام» شان در بدنام ساختن دیگران است، شگفت اینجاست که به نماز می‌ایستند و به قبله روی می‌کنند و قرآن می‌خوانند و قلب از کینه وحسد وکدورت تهی نمی کنند. از اتهام زنی و شایعه وتهمت ابایی ندارند، گویی خداوند هر نوع ناپسند گویی را بر این قوم مباح کرده است. این بیماری امروز جامعه ماست که نه تنها زبینده نیست بلکه هیچ جامعه انسانی نیز این بدباوری‌ها را بر نمی‌تابد.

حال که روحانی کابینه اش را به مجلس معرفی کرده است عده‌ای دوباره سمند تیزپای تهمت و افترازنی را سوار شده‌اند و یکه می‌تازند. عده‌ای قلیل که بیش از همه شعار مردم می‌دهند و با عملکرد افراطی شان رأی مردم را بر نمی‌تابند، رئیس جمهورِ همین مردم را مورد هجمه‌های زیادی قرار می‌دهند. روحانی تاکنون با مشی خود هرچند این صداها را شنیده است ولی در بر هر زیاده خواهی این قوم بسته است و نیک نمایانده است که این روح آزاری‌ها را تاب می‌آورد.

امروز روحانی درقامت یک اعتدال گرای واقع بین کابینه‌ای را به مجلس معرفی کرده است که مجمعی از نخبگان کارآزموده و سرد وگرم چشیده است و با این شایستگانِ روحانی برگزیده، آرام و قراری دردل مردم و در میان جامعه پدیدار شده است، امید مردم اوج گرفته است و در هر کوی و برزن و آبادی این روزها مردم بی صبرانه منتظر همراهی و همت مجلس برای رأی به کابینه هستند تا کشور به سامان شود و دردها را درمانی و اندوه را پایانی رسد. ماجرای حمله‌های پیشین این قوم به روحانی و تخریب امروز یاورانش در کابینه از کرامات این قوم است. قومی که فقط برای رسیدن به مطامع شان گاه زبان مردم می‌شوند، گاه درفش ارزشها را بالا می‌برند، گاه کفن بر تن می‌کنند و مدعی بصیرت می‌شوند و همه جلال و شوکت‌شان در خلق رماندن و ایمان سوزی است!

دیروز برای انتخاب وزرا و امروز برای عدم رأ ی اعتماد به برخی وزرای کابینه روحانی بساط‌ها پهن کرده‌اند و هرروز اسراری به زعم خویش عیان می‌کنند که در دلها شبهه افکنند و نمایندگان را از رأی به این سرمایه‌های انقلاب که برا ی قوام بخشی به نظام وسربلندی ملک و میهن پای پیش نهاده‌اند را از اعتدال مرد سکوت پیشه کرده- روحانی – جدا کنند غافل از این که نمایندگان مردم با اثرناپذیری از هر غوغاسالاری و امر و نهی رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای خود با دلیل و حجت تصمیم می‌گیرند.

نمایندگان مردم خوب می‌دانند که این سکوت پیشگان، در ۸ سال گذشته چرا دم برنیاوردند و منکری را ندیدند و امروز با روی کار آمدن دولتی خردگرا و معتدل و مردمی باز احساس تکلیف کرده‌اند و دلسوز ملت شده‌اند. درد این است که حامیان روحانی مظلومانه تخریب می‌شوند، ناجوانمردانه متهم می‌شوند، بی هیچ دفاعی در رسانه‌های این قوم محکوم می‌شوند، سالهاست که در این مملکت مردم به این رویه‌ها عادت کرده‌اند. این بی اخلاقی‌ها را تاب آورده‌اند، بارها به این خلق به سخره گیری‌ها «نه» گفته‌اند ولی باز هم اینان با ناسنجیده گویی‌ها و مردم انکاری هایشان شأنی برای ایران و آبرویی برای مسلمانی باقی نگذاشته‌اند.

در حیرتم این خویش اندیشان دست پرودگان کدام مکتبی هستند که برای تخریب دیگران از هر حربه‌ای بهره می‌گیرند؟ این خدا ناهراسان که انسان و حرمتش برایشان ارجی ندارد از این کشور به آشوب کشی‌ها و کف برلب آوردن‌ها و امید سوزی‌ها و یکه تازی‌ها چه هدفی دارند؟ بالاخره وقت آن نرسیده است که انقلاب عظیم جهان خیره در شکوهش که هر توطئه و مکر داخلی و خارجی را تاب آورده و با عزت جهان را مقهور خویش ساخته، تکلیف این خیره سران را مشخص کند؟

امروز بر روحانی و کابینه اش می‌تازند، فردا پس از رأی اعتماد سنگ و سد راه دولت می‌شوند تا باز بگویند: اکثرهم لا یعقلون و… اینان بی گمان برای روحانی و کابینه اش هم خوابها دیده‌اند ،اینها خوب می‌دانند در صورت توفیق روحانی و کابینه اش که اقبال و رضایت مردم را در پی خواهد داشت، باید تا مدتی بساط شان را برچینند. روحانی که تاکنون با اقتدار برآرمان‌ها و شعار هایش ایستاده است از این پس هم مصمم تر از پیش بر عهدش با مردم پای خواهد فشرد و بر آرمان هایش خواهد ایستاد چرا که خوب می‌داند اگر با این حربه‌های زنگ زده و زنگار بسته پا پس بکشد فردا وزیرانش در خیابان سیلی خواهند خورد، فردا…!
یک مثل اروپایی می‌گوید: «وقتی توفان همه جا را فرا می‌گیرد تو به رنگین کمان بیندیش» و امروز باید گفت: آقای روحانی تو در میان این توفان زودگذرِ تهمت و شایعه برای مردان کابینه‌ات به رنگین کمان بیندیش، رنگین کمان زیبای اراده مردم تماشایی است.

منبع: بهار نیوز

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

57 - = 48