۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳

فرمانداری‌تهران اظهارات‌نجفی را تایید کرد

نامه ای از فرمانداری تهران به مجلس رسیده است که نشان می دهد اظهارات روز گذشته وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در خصوص تغییر نام میدان آیت الله حق شناس درست بوده است.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: نامه ای از فرمانداری تهران به مجلس رسیده است که نشان می دهد اظهارات روز گذشته وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در خصوص تغییر نام میدان آیت الله حق شناس درست بوده است.

اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه اظهارات روز گذشته وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در خصوص تغییر نام میدان آیت الله حق شناس درست بوده است در حالیکه برخی سایت ها اظهارات نجفی را تکذیب کردند، گفت: امروز نامه ای از فرمانداری تهران به مجلس رسیده است که نشان می دهد اظهارات روز گذشته وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش درست است و نام آن میدان به اسم آیت الله حق شناس بوده است نه فرد دیگری.

جلیلی تصویر نامه فرماندار تهران را به رئیس شورای شهر تهران را به خبرنگار مهر ارائه کرد که در آن خطاب به مهدی چمران آمده است: بازگشت به نامه تاریخ ۲۸ بهمن سال ۸۹ و پیرو مذاکرات تلفنی ۱۴ اسفندماه ۸۹ خواهشمند است دستور فرمایید با رعایت احترام به مقام شامخ آیت الله حق شناس به ترتیبی اقدام شود که با حفظ حرمت ایشان مکان مناسبی برای نامگذاری به نام روز نهم دیماه انتخاب شود.

منبع: خبرگزاری مهر

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 1 = 6