۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳

عزیزی: کوچک‌زاده چراوقتی‌خاوری‌فرارکرد ساکت بود؟

نماینده موافق وزیر پیشنهادی دادگستری دولت یازدهم در واکنش به صحبتهای مهدی کوچک زاده گفت: آن وقت که خاوری دزد پولها را برداشت و فرار کرد چرا ساکت بودید.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز در جلسه صحن علنی مجلس نمایندگان به بررسی صلاحیت حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی پرداختند.

بعد از سخنان مهدی کوچک زاده به عنوان نماینده مخالف و عنوان اینکه آقای پورمحمدی به دلیل بی توجهی به اشرافی گری در دوران ریاستش و اینکه به درد این وزارت خانه ضد افراط نمی خورد عبدالرضا عزیزی به عنوان نماینده موافق در جایگاه قرار گرفت و گفت: آقای کوچک زاده چرا حماسه سیاسی و بزرگی که مورد نظر مقام معظم رهبری بوده است را اینقدر تلخ می کنید. شما سوراخ دعا را گم کرده اید.

وی افزود: وقتی آقای خاوری دزد رفت هیچ حرفی نزدید آن موقع چرا سکوت کردید. ۸ سال دولت احمدی ن‍ژاد ۶۰۰ میلیارد دلار پول نفت گرفت و سهم ۲ میلیارد دلاری خانواده شهدا و جانبازان را نداد ولی شما ساکت بودید و دفاع نکردید و در ارائه گفته هایتان برای مخالفت با پورمحمدی، آقای ربیعی از جانبازان جنگ و کسی که ۶۰ ماه سابقه جبهه دارد را تخریب کردید.

عزیزی اظهار داشت: آقای پورمحمدی، در این سالها یک لحظه از عمرش را خارج از نظام نبود و معتقد نظام بوده است. از خانواده خوشنام و از نوادگان آیت الله حائری یزدی است. سالها در دفتر رهبری و مورد اعتماد نظام و رهبری بوده اند. ایشان حجم عظیمی از اطلاعات نظام را به واسطه پستهایی که داشته اند در اختیار داشتند ولی هیچ وقت غوغا سالاری نکرده است. ایشان مبارزه با فساد اداری و سلامت اداری و شفافیت را در دستور کارهای خود داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

71 - 64 =