۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶ بیانیه هفده انجمن اسلامی دانشجویان در اعتراض به کشتار مردم مصر:

نگذارید انقلاب مردمی به انشقاق مردمی مبدل گردد

به تمام آن‌هایی که دل بسته‌اند به دادرسی بیدادگرانی که نام خود را سازمان‌های بین‌المللی گذاشته‌اند توصیه می‌کنیم که این بار سر بگردانند به سمت مصر و باز کنند چشم‌هایشان را تا شاید حقیقت را به گونه ای دیگر دریابند…

mesr«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): در پی حوادث تلخ این روزهای کشور مصر،تعدادی از انجمن های اسلامی دانشجویان کشور در بیانیه ای مشترک به کشتار مردم بی دفاع اعتراض کردند.

 

این بیانیه که به امضای ۱۷ انجمن و هیئت موسس انجمن های اسلامی رسیده است، در قسمتی از آن می خوانیم: “به تمامی جوانان بیدار و آزاد طلب و مسلمان مصر توصیه می‌کنیم که نگذارید انقلاب مردمی به انشقاق مردمی مبدل گردد و با روشنگری و تلاش برای وحدت ملی مدیریت اتفاقات را در دست بگیرد و از دخالت اغیار در تحولات کشور خود جلوگیری نمائید.”

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کشتار عظیم مردم بی گناه مصر در میادین «رابعة العدویة» و «النهضه» جنایتی که بار دیگر جهانیان را شوکه کرد و واماندگی قدرت‌های پوشالی را در حکومت داری شان که فقط در لغت دموکراسی است عیان ساخت.
و همگان دریافتند که مدعیان دروغین حقوق بشر و صلح جهانی مدت‌هاست چشم بر حقایقی که با طبع اربابانشان سازگاری ندارند بسته‌اند و زبان به دادخواهی از مظلومان باز نمی‌کنند، اما این جنایت خود آنچنان فریاد می‌کند که دیگر نیازی به حنجره های آلوده به دروغ سرمایه پرستان اسیر زور و بازیچه تزویر نداشته باشد.
اینک جهانیان دریافته‌اند که خون عده‌ی کثیری از مردم مظلوم مصر توسط ظالمانی ریخته شده که حکام غربی حامیان درجه یک آنان هستند.
به راستی که چه حق گفت رهبر کبیر انقلاب مان «بکشید ما را ملتمان بیدار تر می‌شود»

آری زورگویان، ابزار جنگ با دشمنان خاک کشورشان را برای کشتن مردمشان به کار گرفته‌اند و می‌کشند ملت مصر را و این خون‌ها نه یک ملت که ملت‌ها را بیدار می‌کند و سودجویانی که ماهی از آب خون آلود می‌گیرند مطمئن باشند این آتشی که افروخته‌اند به زودی دامانشان را خواهد گرفت.
و بدانند ماذنه ها صدای رساتری از رسانه های دروغ پردازشان دارند، و این ماذنه ها امروز ندای حرکت قافله ای را سر داده‌اند که مسافرانش وارثان زمین هستند و دشمنان آن دشمن حق و عدالت و خداوند بوده و بی شک شکست خواهند خورد.

 

و به تمامی جوانان بیدار و آزاد طلب و مسلمان مصر توصیه می‌کنیم که نگذارید انقلاب مردمی به انشقاق مردمی مبدل گردد و با روشنگری و تلاش برای وحدت ملی مدیریت اتفاقات را در دست بگیرد و از دخالت اغیار در تحولات کشور خود جلوگیری نمائید.

در پایان به تمام آن‌هایی که دل بسته‌اند به دادرسی بیدادگرانی که نام خود را سازمان‌های بین‌المللی گذاشته‌اند توصیه می‌کنیم که این بار سر بگردانند به سمت مصر و باز کنند چشم‌هایشان را تا شاید حقیقت را به گونه ای دیگر دریابند…
صدایمان کوتاه نخواهد شد چرا که می‌دانیم : «لاَّ یُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَکَانَ اللّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا»

والسلام علی من اتبع الهدی

-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد

-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س)

-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی

-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر

-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علو پزشکی لرستان

-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین

-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان

-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی مهندسی شریعتی

-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد

- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید عباسپور

-انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه سیستان و بلوچستان

-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مهندسی فناوری ها نوین قوچان

-هیئت موسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت

-هیئت موسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اقبال لاهوری

-هیئت مؤسس انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه اصفهان

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

24 + = 31