۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲

استعداد انسانی از نظر سایت صدا و سیما!

باشگاه خبرنگاران در پایان از این کشف شگفت انگیز نتیجه گرفته: این شباهت ها نشان می دهد که ما در کشورمان از نظر استعداد انسانی چیزی کم نداریم و اگر کیفیت فیلم های ایرانی بالا برود بازیگران داخلی می توانند حتی بیشتر از هالیوودی ها به چشم بیایند.

استعداد انسانی از نظر سایت صدا و سیما!

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

آینده‌آنلاین نوشت: سایت باشگاه خبرنگاران صداوسیما که از تندترین رسانه‌های جریان افراطی به شمار می‌رود، برای جلب مخاطب به انواع اقدامات زرد دست می‌زند.

این سایت متعلق به صداوسیمای جمهوری اسلامی اخیرا در خبری بعد از کشف شباهت یک بازیگر زن ایرانی با یک بازیگر هالیوودی به سبک سایت های زرد، از این شباهت متوجه شده که: «ما در کشورمان از نظر استعداد انسانی چیزی کم نداریم» در این خبر با عنوان وسوسه انگیز و غیرصادقانه “لیلا اوتادی در هالیوود چه می کند؟»، بعد از توضیحاتی درباره یک هنرپیشه زن هالیوودی آمده: شباهت این هنرپیشه با یکی از هنرپیشه های زن ایرانی واقعا خیره کننده و تعجب برانگیز است. “آماندا سایفرید” شباهت ظاهری بسیاری به “لیلا اوتادی” دارد.

باشگاه خبرنگاران در پایان از این کشف شگفت انگیز نتیجه گرفته: این شباهت ها نشان می دهد که ما در کشورمان از نظر استعداد انسانی چیزی کم نداریم و اگر کیفیت فیلم های ایرانی بالا برود بازیگران داخلی می توانند حتی بیشتر از هالیوودی ها به چشم بیایند. مشخص نیست این نوع نگاه و استعدادهای انسانی بازیگران صداوسیما را به جای فن بازیگری در چشم و ابرو و چهره انها دیدن، چه مقدار با معیارهای صداوسیمای جناب ضرغامی تطابق دارد!

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 1 = 1