۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲

معاون اول هم در فیس‌بوک است

انگار با افزایش ضریب نفوذ فیس بوک در میان جامعه سیاسیون و دولتمردان هم یکی یکی به این شبکه اجتماعی ورود پیدا می کنند.

23423مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

بعد از داغ شدن فعالیت های فیس بوکی جواد ظریف ،وزیر امور خارجه و حسام الدین آشنا، معاون سیاسی دفتر رییس جمهور هم اینک اسحاق جهانگیری،معاون اول رییس جمهور نیز مجددا فعالیت های فیس بوکی اش را از سر گرفته است.

براساس این گزارش ،اسحاق جهانگیری از زمانی که بحث پیرامون کاندیداتوری اش در انتخابات مطرح شده بود صفحه ای در فیس بوک ایجاد کرد که در زمان ریاست ستاد آیت الله هاشمی هم در چند برهه گزارشاتی از ستاد انتخاباتی هاشمی ارائه کرد ولی مدتی بود که صفحه جهانگیری در فیس بوک فعالیتی نداشت اما اخیرا با تشدید فعالیت های جهانگیری در دولت و تودیع معارفه های وزرا این صفحه هم فعال شده است و اخبار مرتبط با آقای معاون اول را منتشر می کند.

آخرین مطلب صفحه فیس بوک اسحاق جهانگیری به مطلبی اختصاص یافته است که مربوط به تودیع و معارفه وزیر بهداشت است که گویا جهانگیری در مصاحبه بعد از جلسه به دلیل ازدحام و شلوغی اشتباهی در بیان مطالبش کرده است که خودش در فیس بوک نوشته است:روزهای اول شروع به کار دولت است و بازار تودیع و معارفه هم داغ. در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معمولا سوالات بسیاری مطرح می شود. یک نمونه از این پرسش و پاسخ ها را در این خبر می توانید ببینید: جهانگیری خبر داد:احتمال صدور حکم رییس کل منتخب نظام پزشکی در هفته جاری!

با این حال به نظر می رسد که کم کم اکثر اعضای دولت به فیس بوک بپیوندند و این احتمال نیز هر روز قوی تر می شود که فیس بوک در ایران رفع فیلتر شود.

منبع: روز نو

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

14 - = 12