۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۵

کسانی که با منش امام خمینی فاصله پیدا کرده‌اند، با اصلاح‌طلبی فاصله گرفته‌اند

مجمع روحانیون مبارز نسبت به کسانی که از منش امام خمینی فاطله گرفته‌اند هشدار داد و تاکید کرد: کسانی که با منش امام خمینی فاصله پیدا کرده‌اند، با آرمان اصلاح‌طلبی فاصله گرفته‌اند.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

جلسه ی مجمع روحانیون مبارز دیشب به ریاست حجت الاسلام والمسلمین خاتمی و با حضور اعضا تشکیل شد. در این جلسه اخبار جاری کشور، مذاکرات هسته ای و مسایل منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ضمن نکوهش و محکوم کردن مجدد حوادث تلخ ناشی از اقدامات خشونت باری که گروه های افراطی بنام اسلام انجام می دهند با توجه به برگزاری کنفرانس مقابله با جریانات تکفیری در قم آن را اقدامی لازم وقابل ستایش دانست.

مجمع روحانیون مبارز امیدوار است رهبران مذهبی سنی وشیعه جهان اسلام با وحدت کلمه و تکیه بر مشترکات اسلامی، مردم مسلمان و کشورهای اسلامی  رااز خطر افراطی گری برهانند. روحانیون مبارز  با تاکید بر نظرات امام بزرگوار که وحدت را تنها راه مقابله با بدخواهان دنیای اسلام می دانستند از رهبران دینی جهان اسلام درخواست می کند در این شرایط ویژه ای که منطقه خاورمیانه درگیر آن است، دولت های کشورهای اسلامی را به اعتصام به حبل الله وحدت و یگانگی الهی توصیه کنند تا آن را نصب العین خود قرار دهند و از تفرقه بپرهیزند وبدانند که اندیشه های وحدت آفرین امام خمینی، همواره سرمایه بزرگی در فراروی مسلمانان خواهد بود.

توصیه های مکرر آن بزرگوار بر وحدت جهان اسلام امروز نیاز وشرط حتمی برای توفیق در راه مبارزه با جریانات افراطی در هر شکل آن از جمله داعش است.

مجمع روحانیون مبارز، با اعتقاد راسخ به آرمان اصلاح طلبی بر این باور است که امام خمینی رضوان الله تعالی علیه هویت همیشه درخشنده ی انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود. کسانی که با منش و منهج امام خمینی فاصله پیدا کرده اند، حقیقت مکتب و راه نورانی آن پیشوای کم نظیر را نشناخته اند و با آرمان اصلاح طلبی فاصله گرفته اند.

در پایان جلسه ی مجمع روحانیون پس از بررسی آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای از زحمات مذاکره کنندگان و دولت محترم تقدیر کرد و آرزو نمود که خیر و برکت و امید وموفقیت در پایان این گفتگوها نصیب ملت ایران شود.

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 75 = 78