۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ محمد شهیدیان :

امنیت ملی فقط سطل زباله نیست!

نباید از تاثیر مجلس دهم بر آینده کشور غافل شد. تجربه نشان می دهد اقلیتی کم تعداد اما قدرتمند در مجلس پنجم به مجلس ششم انجامید و هم چنین اقلیتی پرکار و کوشا در مجلس ششم با کمی حاشیه مجلس هفتم را رقم زد. اقلیت مجلس دهم فقط در شمارش گرایشات اعلام شده کاندیداها، اقلیت است.لیست امید تهران در کنار اعتدال گراها و اصلاح طلبان سایر کشور و حمایت قاطع افکار عمومی از گفتمان اعتدال و اصلاح که بخش قابل توجهی از آن بدلیل عملکرد قابل قبول دولت تدبیر و امید چه در داخل چه در خارج و چه در...

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-محمد شهیدیان:

همزمان با اعلام نتایج انتخابات شکوهمند ۷ اسفند، رسانه های مکتوب و مجازی یک جریان خاص با شعار بدترکیب “ایران فقط تهران نیست” مشغول تلخ کردن کام ملت ایران برای از بین بردن تلخکامی سیاسی خودشان هستند.

مجلس شورای اسلامی مانند هر مجلسی محل نطق و سخنوری و بده بستانهای سیاسی است و پشتوانه این قدرت چانه زنی همواره میزان حمایت و همراهی افکار عمومی و بازتابهای رسانه ای است.

بدون تردید مطالبه عمومی، همراهی مجلس آینده با گفتمان کارآمد اعتدال و حرکت به سمت اصلاح کاستی های ناشی از سیطره بی برنامگی و جنجال در سالهای گذشته است.

فشار افکار عمومی و همچنین قرابت بی تردید سی منتخب تهران با گفتمان دولت بدون شک راهبری و سمت و سوی مجلس آینده را اگر اصلاح طلبانه نکند حتما اعتدالی خواهد کرد.

در عین حال نباید از تاثیر مجلس دهم بر آینده کشور غافل شد. تجربه نشان می دهد اقلیتی کم تعداد اما قدرتمند در مجلس پنجم به مجلس ششم انجامید و هم چنین اقلیتی پرکار و کوشا در مجلس ششم با کمی حاشیه مجلس هفتم را رقم زد. اقلیت مجلس دهم فقط در شمارش گرایشات اعلام شده کاندیداها، اقلیت است. لیست امید تهران در کنار اعتدال گراها و اصلاح طلبان سایر کشور و حمایت قاطع افکار عمومی از گفتمان اعتدال و اصلاح که بخش قابل توجهی از آن بدلیل عملکرد قابل قبول دولت تدبیر و امید چه در داخل چه در خارج و چه در مدیریت افکار عمومی است، ما را به این نتیجه می رساند که در حقیقت ” امید ” پیروز انتخابات هفتم اسفند است.

شعار ” ایران فقط تهران نیست ” علاوه بر صحیح نبودن چندین پیامد مخرب هم دارد.

این شعار در بطن خود نگاهی تحقیرآمیز به مشارکت سیاسی تهرانی ها دارد. این شعار القاکننده جدایی تهران از ایران است و تاثیری نامبارک بر امنیت ملی خواهد گذاشت. کسانی که نابخردانه و برای رسیدن به مطامع سیاسی شان دائما این شعار را مطرح می کنند باید جوابگوی این سوال باشند که چه کسی جوابگوی عدم مشارکت سیاسی تهرانی ها خواهد بود؟ تهران همواره نماد حضور و مشارکت ملی ایرانیان بوده و خواهد ماند. چند خبرنگار خارجی انتخابات را در تهران و چند نفر انتخابات را در شهرستانها پوشش می دهند؟ از فاصله انداختن بین مردم تهران و نظام اسلامی چه کسی سود می برد؟ کسانی که دیروز در آتش سوختن یک سطل زباله را بحران امنیتی می نامیدند چگونه امروز حاضر می شوند رای مردم پایتخت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی کشور را تحقیر کنند؟

کسانی که ادعای دلسوزی کشور و نظام و انقلاب دارند باید جواب بدهند هر صندلی مجلس برایشان چقدر می ارزد؟ به قیمت امنیت ملی؟!

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

1 + 5 =