۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ مسعود بزم آرا :

داعش ؛ خیلی دور ، خیلی نزدیک !

غیر از ابولوط چند نفر دیگر را می شناسید که به امید تحقق چنین آرزویی شب ها سر بر بالین می گذارند ؟ بجز آن جنگجوی مصری ، از زبان چه کس دیگری شنیده اید که بگوید "در حکومت اسلامی رای مردم هیچ اعتباری ندارد". غیر از تروریست های داعش چه گروه دیگری را می شناسید که مذاکره را خلاف دین خدا می دانند و انتخابات را جنگ علیه خدا تلقی می کنند. غیر از ابولوط چند نفر دیگر را می شناسید که به امید تحقق چنین آرزویی شب ها سر بر بالین می گذارند ؟ تفکرات داعشی تنها محدود...

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-مسعود بزم آرا:

کتاب “ده روز با داعش” روایتی خواندنی از شرح سفر ۱۰ روزه “یورگن تودنهوفر” روزنامه نگار آلمانی به “رقه” و “موصل” دو شهر مهم قلمرو”دولت اسلامی” است .
مصاحبت و هم صحبتی وی با جنگجویان داعش در طول این سفر نکات جالب و قابل تاملی از عقاید اعضای این گروه تروریستی را برایمان بازگو می کند.
شهروندان “دولت اسلامی” مثل تمام انسان های روی این کره خاکی اند . مانند همه زندگی می کنند ، غذا می خورند و تفریح می کنند .
تنها تفاوتی که می توان برایشان قائل شد ایدئولوژی آنهاست که از دیگران متمایزشان کرده است . اعتقادات منحصر به فردی که بخاطرش حمله می کنند ، سر می برند و داوطلبانه عامل انتحاری می شوند .
آنها رویای حاکمیت بر سراسر جهان را در سر می پرورانند .  خود را بر حق و غیر خود را بر باطل و مستحق مرگ می دانند . از امریکا و اروپا تا عربستان سعودی و ایران را دشمن بلافصل خود می شمارند.
حمله به آمریکا رویای همیشگی آنهاست و به صراحت اقرار می کنند که روزی به آن دست پیدا خواهند کرد.
برداشت و دیدگاه شان از دین اسلام به غایت دگم است .
ابوقتاده یکی از مقامات رسانه ای این گروه تروریستی  ، اسلام مد نظر داعش را اسلامی حقیقی و عاری از دموکراسی می داند . به گفته او هرکس که بگوید من مسلمانم اما دموکرات نیز هستم گمراه و مرتد است .
او هیچ مجلسی را شایستگی وضع قوانین نمی داند و قانون گذاری در آن را به مثابه دخالت در امور خدا و شرک می پندارد .

ابولوط آلمانی تبار نیز نظری مشابه با ابوقتاده دارد . به گفته او اسلام و دموکراسی با یکدیگر تناقضی جدی دارند و دموکراسی را حقه ای می داند که بر دروغ استوار است .
یکی دیگر از جنگجویانی که از مصر به داعش ملحق شده است سوال “تودنهوفر” در خصوص دولت اسلامی را پاسخی قابل تامل می دهد . او مذاکره با هر کس که دین اسلام و محمد را قبول ندارد خلاف دین خدا می داند و انتخابات را به معنای بی ایمانی و جنگ علیه خدا و پیامبر تلقی می کند !!
این تنها گوشه ای از باورهای گروه تروریستی موسوم به داعش می باشد که کتاب بدان اشاره نموده است.
سوال اینجاست ؟؟!!
آیا این عقاید فقط منحصر به پیکارجویان داعش است و یا می توان افرادی را خارج از قلمرو “دولت اسلامی” یافت که چنین مواضعی را می پسندند و به آن باور دارند ؟

رویای حاکمیت بر جهان و حمله به آمریکا !!!
غیر از ابولوط چند نفر دیگر را می شناسید که به امید تحقق چنین آرزویی شب ها سر بر بالین می گذارند ؟؟
بجز آن پیکار جوی مصری ، از زبان چه کس دیگری شنیده اید که بگوید “در حکومت اسلامی رای مردم هیچ اعتباری ندارد”.

غیر از تروریست های داعش چه گروه دیگری را می شناسید که مذاکره را خلاف دین خدا می دانند و انتخابات را جنگ علیه خدا تلقی می کنند.

تفکرات داعشی تنها محدود به “رقه” و “موصل” نیست . داعشی مسلکان در همه جای این کره خاکی حضور دارند . چه بسا اگر آنها امروز جایگاه و قدرت “ابوبکر البغدادی” را در اختیار داشتند فجایعی به مراتب هولناک تر و مهیب تر از آنچه که رخ داده رقم می زدند .

داعش خیلی دور است !!! از اینجایی که ما ایستاده ایم تا مرزهای داعش فرسنگ ها فاصله است ،
داعش خیلی نزدیک است !!!همین جا بیخ گوشمان! آنها بی وقفه در حال فعالیتند و به لطف رسانه و امکانات فراوانی که در اختیار دارند به اشاعه عقاید التقاطی خود می پردازند.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 2 = 6