۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲

هاشمی، توکّلی، جنّتی: ۷۲ تا ۹۲

جلسه ناظران در مسجدی در شرق تهران برگزار می شد و ستونهای مسجد از پوسترهای آقای هاشمی آکنده بود. آقای جنّتی با بنز سفیدی آمدند و در ستایش آقای هاشمی مطالب مبسوطی بیان کردند و رفتند!!

jannati«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): سال ۷۲ بود و من ناظر شورای نگهبان بودم. انتخابات ریاست جمهوری در شرف انجام بود و من – بر خلاف بار اول – به آقای “هاشمی” رأی ندادم. منتخبم این بار آقای “توکلی” بود که امروزه همین سایت “الف” را می گردانند.

دوستی داشتم که عضو “جامعه اسلامی دانشجویان” بود. او – مانند من – منتقد سرسخت هاشمی بود…. امّا ….به آقای هاشمی رأی داد؟!….چرا…..؟؟!! چون در جلسات درون گروهی خود، به این تحلیل غلط رسیده بودند که “مخالف هاشمی، مخالف رهبر است. مخالف رهبری دشمن پیغمبر است!!”…. پس مانند دوره قبل، این بار هم به هاشمی رأی دادند.جلسه ناظران در مسجدی در شرق تهران برگزار می شد و ستونهای مسجد از پوسترهای آقای هاشمی آکنده بود. آقای جنّتی با بنز سفیدی آمدند و در ستایش آقای هاشمی مطالب مبسوطی بیان کردند و رفتند!!

امروز بیست سال از آن تاریخ می گذرد. در اندیشه ام که از آن زمان تا به حال، چه چیزی تغییر کرده و چه چیزی ثابت مانده است؟!… سایت آقای توکّلی از لزوم “انصاف” درباره ایشان می گوید؛ و دبیر شورای نگهبان، به عدم صلاحیت هاشمی، رأی می دهد.

خوشحالم که “انصاف” ثابت مانده است…!

 منبع: الف

۱ دیدگاه

  1. [...] آقای جنتی به هاشمی و ردصلاحیت ایشان در مطلبی با عنوان «هاشمی، توکّلی، جنّتی: ۷۲ تا ۹۲» نوشته [...]

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 1 = 9