۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱ کاندیدای مستقل انتخابات برنامه های خود را به صورت نمادین منتشر کرد:

برنامه دولت قانون، دولت مستعجل

از آنجا که فعالیت وی تحت الشعاع کارکرد کاملا مسکوت شورای محترم نگهبان و در اوج ناباوری عموم به توقف و سکون محکوم و انتشار برنامه اش به اقتضای فضای سیاسی کشور عملی نشد اینک برنامه دولت قانون که به لحاظ مفهومی خیلی زودگذر و مستعجل بود جهت استحضار هموطنان عزیز منتشر می شود.

sobhani 10«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری، یکی از کاندیداهای مستقل این انتخابات، برنامه های خود را به صورت نمادین منتشر کرد.

دکتر حسن سبحانی؛ اقتصاددان و رئیس کمیسیون بودجه در مجلس هفتم که شورای نگهبان صلاحیت وی را در انتخابات ریاست جمهوری احراز نکرده بود، برنامه های انتخاباتی خود را به صورت نمادین منتشر کرد.

در سایت شخصی دکتر سبحانی آمده است:
دکتر سبحانی در روز ۱۸ اردی بهشت ماه ۱۳۹۲ یعنی روز ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور طی سخنانی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که برنامه دولت قانون را در روزهای آینده منتشر خواهد کرد. از آنجا که فعالیت وی تحت الشعاع کارکرد کاملا مسکوت شورای محترم نگهبان و در اوج ناباوری عموم به توقف و سکون محکوم و انتشار برنامه اش به اقتضای فضای سیاسی کشور عملی نشد اینک که صحت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران از سوی شورای نگهبان تائید گردیده است ضمن آرزوی توفیق برای رئیس جمهور محترم منتخب ملت در ترویج و تعمیق گفتمان اصول و مبانی قانون اساسی برنامه دولت قانون که به لحاظ مفهومی خیلی زودگذر و مستعجل بود جهت استحضار هموطنان عزیز منتشر می شود.
برنامه دولت قانون را از اینجا دانلود کنید: ganoon
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

8 + = 11