۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۴

گزارش تصویری: دو شب تحصن کارگری مقابل فرمانداری بافق

زمانی که مدیرعامل با حضور در جمع خانواده‌ها وعده داد که با اعلام رضایت از ۱۸ کارگر بازداشتی و تحت تعقیب، زمینه منع تعقیب و آزادی کارگران بازداشت شده را فراهم می‌کند، تجمع کنندگان به همراه مدیرعامل به فرمانداری بافق رفتند. با طولانی شدن بازداشت ۹ کارگر، خانواده‌ها همچنان شب‌ها را در مقابل فرمانداری سپری می‌کند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): خانواده‌های ۹ کارگر بازداشتی معدن بافق با همراهی جمعی از مردم، دو شب گذشته (شنبه و یکشنبه) را در مقابل فرمانداری شهرستان بافق به صبح رسانده‌اند. این افراد پیش از تجمع در مقابل فرمانداری در اعتراض به بازداشت پنج کارگر در بامداد روز شنبه، دو کارگر در روز سه شنبه (۲۹ مرداد) و بازداشت دو کارگر دیگر در روز چهارشنبه (۳۰مرداد)، از شنبه صبح (اول شهریور) در مقابل دفتر مدیرعامل تجمع کرده بودند اما بعد از ظهر شنبه زمانی که مدیرعامل با حضور در جمع خانواده‌ها وعده داد که با اعلام رضایت از ۱۸ کارگر بازداشتی و تحت تعقیب، زمینه منع تعقیب و آزادی کارگران بازداشت شده را فراهم می‌کند، تجمع کنندگان به همراه مدیرعامل به فرمانداری بافق رفتند. با طولانی شدن بازداشت ۹ کارگر، خانواده‌ها همچنان شب‌ها را در مقابل فرمانداری سپری می‌کند.
bafg (1) bafg (2) bafg (3) bafg (4) bafg (5) bafg (6) bafg (7) bafg (8) bafg (9) bafg (10) bafg (11) bafg (12) bafg (13) bafg (14) bafg (15) bafg (16)

 منبع: ایلنا

۱ دیدگاه

  1. ایزد :

    ای کاش این گزارش ها را مبسوط تر تهیه کنید و بیشتر روش مانور بدید.
    شاید درد این مردم مستضعف به گوش های بیشتری برسد

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

16 + = 24