۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷

سرشماری خوانندگان کیهان از فتنه گران تهران

ستون امروز این روزنامه؛ دستاورد جالبی از لحاظ سرشماری خوانندگان کیهان از فتنه گران تهران دارد. اگر ادعای این عزیز خواننده - که به تأیید روزنامه هم رسیده و منتشر شده است - درست باشد، بدان معناست که از نظر کیهان هنوز 450 هزار فتنه گر در تهران حضور داشته و فعالانه در انتخابات شرکت کرده اند.

keyhanمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس جامعه مجازی: ستون «کیهان و خوانندگان» که تقلیدی از ستون «الو سلام» روزنامه سلام در ابتدای دهه هفتاد است، همواره پر از کشفیات جالب خوانندگان این روزنامه و نشانگر عمق نفوذ تفکر «توهم توطئه» از نوع کیهانی بوده است.

ستون امروز این روزنامه؛ دستاورد جالبی از لحاظ سرشماری خوانندگان کیهان از فتنه گران تهران دارد. اگر ادعای این عزیز خواننده – که به تأیید روزنامه هم رسیده و منتشر شده است – درست باشد، بدان معناست که از نظر کیهان هنوز ۴۵۰ هزار فتنه گر در تهران حضور داشته و فعالانه در انتخابات شرکت کرده اند.

در ستون «کیهان و خوانندگان» مورخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ آمده است:

“اصولا نظر آقای علی مطهری در مورد کیهان محلی از اعراب ندارد. ایشان باید هم از فتنه‌گران حمایت کند چون همان افراد به او رای دادند که او در انتخابات رای آورد و وارد مجلس شد.”

در همین ستون،  کشف دیگری وجود دارد که دلالت بر عمق نفوذ توهم توطئه دارد:

“مردم ایران صدها سال سنگ نمک خوردند و مشکل غده تیروئید پیدا نکردند ولی امروز تعدادی پزشک نمک یددار تجویز و تبلیغ می‌کنند برای مردم روشن کنند هدف چیست؟”

در این ستون همچنین یک تحلیل تطبیقی از کارکرد سیاسی «آبپاشی» داده شده که انقلابی در صنعت «تحلیل سیاسی» و فناوری بومی «بصیرت» است:

“تفاوت را بنگرید! در روز راهپیمایی قدس ماشین‌های آتش‌نشان با پاشیدن آب به مردم تن‌های روزه‌دار آنها را خنک می‌کردند ولی در ترکیه برای خارج کردن ملت از صحنه مبارزه علیه دولت از پاشیدن آب استفاده کردند! خدا را سپاس برای نعمت همدلی ملت و مسئولین. امثال اردوغان باید یاد بگیرند با همدستی اسرائیل غاصب نمی‌توان پشتیبانی ملت خود را همراه داشت.”

سایت «مبارزه» به عزیزان کیهان نویس بابت چنین خوانندگانی و نیز به حاج حسین شریعتمداری به جهت این حجم اثرگذاری در جامعه تبریک و تهنیت عرض نموده، آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان در زمینه بصیرت افزایی، پرورش عمار و تولید افسر جنگ نرم دارد. باشد که با افزایش خوانندگان این روزنامه، در سال ۱۴۰۴ به اهداف «هر ایرانی، یک افسر» و «ایران برای همه عماریون» دست یابیم.

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

84 - = 78