۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۶

مناقشه میان روحانی و حاج آقا محمدیان !

پس از این سخنان، «روحانی» به شدت برافروخته شده و اظهارات این فرد را «عوامانه» و «از روی کم اطلاعی» می خواند. واکنش رییس جمهور اما باعث تشدید این «برخورد لفظی» می شود و نهایتاً روحانی به حالت قهر جلسه را ترک می کند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

چند روز پیش سایت انتخاب، نزدیک به دولت از قهر و درگیری لفظی رئیس جمهور در جلسه ی شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داده بود. اما به نام و نشان فردی که در مقابل روحانی قرار گرفته بود اشاره ای نشد. انتخاب نوشته بود :

در این جلسه که در اول بهمن ماه برگزار شده است، یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به برخی اقدامات در دستگاه سیاست خارجی و همچنین پیاده روی ظریف با جان کری انتقاداتی را مطرح می کند.

rohani
پس از این سخنان، «روحانی» به شدت برافروخته شده و اظهارات این فرد را «عوامانه» و «از روی کم اطلاعی» می خواند. واکنش رییس جمهور اما باعث تشدید این «برخورد لفظی» می شود و نهایتاً روحانی به حالت قهر جلسه را ترک می کند.

بعد از انتشار این خبر حسام الدین آشنا قهر کردن روحانی را تکذیب و اصل ماجرا را تایید کرد.

اما اخیرا سایت خبرنامه دانشجویان، رسانه اتحادیه انجمن مستقل و نزدیک به نهاد رهبری، شخصی که انتخاب نامی از وی نبرده بود را حجت الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه معرفی کرده است. خبرنامه دانشجویان نوشته است :

ماجرا از آنجا آغاز شد که حجت الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در سخنان پیش از دستور نسبت به عملکرد دستگاه دیپلماسی دولت در مواجهه با هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) انتقادی را مطرح کرد.

همچنین وی پیاده روی آقایان ظریف و کری (وزیر امور خارجه آمریکا) در ژنو را اقدامی غیر ضروری و خارج از مدار عزت، حکمت و مصلحت دانست و از این منظر هم نکاتی را مطرح کرد.

این مسئله زمینه برخورد جنجال برانگیز آقای روحانی را در بخش دیگری از جلسه که موضوع  “انتخابات رئیس دانشگاه فرهنگیان” بود، فراهم کرد.

خبرنامه دانشجویان با دون شأن خواندن رفتار رئیس جمهور می نویسد :

در این هنگام پس از سخنان وزیر آموزش و پرورش در مورد گزینه پیشنهادی ریاست دانشگاه فرهنگیان، آقای محمدیان درخواست وقت برای ارائه نظر در این مورد را داشت که آقای روحانی با بهانه قرار دادن این موضوع، به تلافی انتقاد از سیاست خارجی دولت در ماجرای توهین به پیامبر و پیاده روی سوال برانگیز آقایان ظریف و کری، در اقدامی عجیب با بکارگیری الفاظ و عباراتی دون شأن جایگاه رئیس جمهور و رئیس شورایعالی انقلاب فرهنگی، جلسه را به تنش کشاند و به دفاع تمام قد از ظریف و اقدامات وی پرداخت.

با این حال آقای روحانی یا حاج آقا محمدیان تاکنون نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده اند

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 6 = 1