۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۷

نامه انجمن اسلامی پیرو خط امام دانشگاه جندی شاپور اهواز به دادستان

بسیار متاثریم و با قلبی شکسته برای شما می نویسیم که صبوری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم و اگر تا کنون توانسته ایم تحمل کنیم، چیزی جز صبر و تحمل فراتر از انتظار یاورمان نبوده است. امکانات کم و بیمارستان ها ی فرسوده را با تلاش شبانه روزی سر پا نگه داشته ایم، در هوای گرم و طاقت فرسا ساعت ها سر پا ایستاده ایم و برای آسایش بیمارانمان از آسایش خود و عزیزانمان براحتی گذشته ایم. البته شکایتی نداریم، این راهی بوده که با آگاهی انتخاب کرده ایم و افتخار می کنیم به خدمتگذاری در راه...

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-دانشگاه:

نامه انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه جندی شاپور اهواز به دادستان اهواز در پی ضرب وشتم یکی از دانشجویان این دانشگاه:
حضور دادستان محترم اهواز
بعد از عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی در ماه عزیر رمضان
بسیار متاثریم و با قلبی شکسته برای شما می نویسیم که صبوری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم و اگر تا کنون توانسته ایم تحمل کنیم، چیزی جز صبر و تحمل فراتر از انتظار یاورمان نبوده است. امکانات کم و بیمارستان ها ی فرسوده را با تلاش شبانه روزی سر پا نگه داشته ایم، در هوای گرم و طاقت فرسا ساعت ها سر پا ایستاده ایم و برای آسایش بیمارانمان از آسایش خود و عزیزانمان براحتی گذشته ایم. البته شکایتی نداریم، این راهی بوده که با آگاهی انتخاب کرده ایم و افتخار می کنیم به خدمتگذاری در راه کاهش درد های جامعه و در این راه تحمل تمام ناملایمات را پذیرفته ایم و حتی ضربات فیزیکی بیماران و همراهان بیماران بر جسم های خسته مان نیز نمی تواند ما را از پا در بیاورد اما؛ مقام محترم قضایی و مدعی العموم شهر اهواز؛ چیزی که هر خدمتگزاری را از پا در می آورد، توهین ها و بی احترامی هایی است که متاسفانه به روالی معمول و مرسوم دارد تبدیل می شود و اگر نبود قوانین مشخص در این زمینه، گمان می رفت که گویی این رفتار های زشت و قدرنشناسانه در پناه قانون صورت می گیرد.
فاجعه ی حمله فیزیکی به یکی از دستیاران تخصصی خانم در بیمارستان رازی اهواز و ضرب و شتم و آسیب به ایشان از آن دسته هنجار شکنی ها و ناملایماتی است که تحملش از توان حوصله های آبدیده ی ما خارج است و بار دیگر نشان می دهد که در نبود برخورد محکم و قاطع با بر هم زنندگان نظم و آرامش بیمارستان ها، به مرور دارد شرایط کار کردن حتی در شرایط طاقت فرسای فعلی هم از ما سلب می شود.
دادستان محترم شهر اهواز، ما به وظایف خود آگاهی کامل داریم و بار دیگر اعلام می کنیم که به تمامی مسئولیت های خود پایبندیم، اما، ضروری می دانیم که بدینوسیله وضایف قانونی حضرتعالی را به عنوان مدعی العموم یادآور شویم و تاکید می نماییم که در صورت ادامه ی اینگونه رفتار های زننده و هنجار شکنانه، مسئولیت عدم برخورد با خاطیان از مسئولیت خود خاطیان کمتر نخواهد بود چرا که اگر توهین کننده به ما از قانون فراتر رفته است، مسئولیت قانونی دفاع از حقوق ما بعنوان متولیان سلامت عمومی به تمامی و بر اساس قانون متوجه مدعی العموم خواهد بود و هرگونه اغماض و واگذاری به مرور زمانی از طرف آن مقام محترم برای ما پذیرفته نخواهد بود گو اینکه بازنده ی این بازی نا مبارک همه ی ما خواهیم بود و هم ما و هم مردم رنج دیده مان از ارائه و دریافت خدمات مناسب محروم خواهیم شد.
جناب آقای دادستان، برخورد های بسیار کمرنگ و عدم برخورد مناسب، این حق را برای بر هم زنندگان نظم و آرامش و امنیت عمومی ایجاد کرده است که در هر شرایطی فعال ما یشا باشند و گویی هیچ سدی از قانون در برابر رفتار های مخرب و خارج از تحمل خود نمی بینند. آیا سدی محکم و اراده ای ملی و غیرتی انسانی برای دفاع از سلامت ِسلامت-یاران جامعه وجود دارد؟ ان شا الله که همینطور است.

                                                                و السلام علیکم
انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه جندی شاپور اهواز

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

83 + = 92